2012年2月3日星期五

Premier Miracle Mask Noir 黑泥面膜

有興趣可以找我 : email : happy.c.dou@gmail.com

這個來自以色列PREMIER MASK MIRACLE NOIR, 其實我係睇左"黎堅惠 Winfred" 推介我才買黎試. LCX 買緊$980...LCX的BA哥哥說一樽用35次左右啦.

根據說明書所講, 呢個MASK含有死海泥和豐富礦物質, LIPOSOME同維他命, 係標鎊抗氧化, 令皮膚更年輕有光澤同滑D. 敷完MASK之後的效果可持續8小時. 所有皮膚類別合用, 除了暗瘡皮膚就唔啱用了.




打開呢個樽, 有一舊磁石.


內裡是密封, 等D泥唔易乾.



一打開是很濃烈的"尤加利葉的味道, 並不會是討人喜愛的香味.


包裝盒內付有一個小SPOON可以取出自己需要的分量敷上, 靜待5-10分鐘就可以了.


好玩的時刻到了~
平時我們只會用水, TISSUE 去清潔MASK, 今次係用磁石去走面上的MASK泥!
切記要用紙巾包住/隔住才好清理!!! 磁石會吸走面上所有的泥MASK, 最後只係剩下一層油. 呢個時間我會等多5分鐘先再用洗面奶洗面. 其實可以讓那些油份停留面上, 第2朝先洗, 效果會更好. 另外, 最好用洗面奶而不是用水去洗~
第一次做完要整走D MASK時, 的確有點雞手鴨腳! 不過用多幾次就OK了..
用後感 : 除了在處理事後的程序之外..(用磁石又再用洗面奶), 我覺得呢個MASK都幾有效. 用完之後, 真的塊面係白淨左同有光澤. 而且因為佢係油底, 所以用完我覺得幾滋潤.

沒有留言:

發佈留言