2012年2月4日星期六

Premier Problematic Skin Mask 150ml - 專對付暗瘡粉刺問題皮膚

其實我手上的Dead Sea Premier的存貨種類很多, 有時都未寫得切REVIEW又已賣晒. 所以大家如果對某些Dead Sea的產品有興趣或問題, 可以直接找我的.

最近多左客人問我, 她們有粉刺暗瘡的問題, 可以用乜野Mask, 也有客人直接向我訂 Problematic Skin Mask. 所以今日我就講下呢個Mask 啦~




** Dead Sea Premier Problematic Skin Mask **

這個PROBLEMATIC SKIN MASK是專為暗瘡,粉刺和暗啞問題皮膚專用. 每樽為150ml.
成份包括 :

- 特有配方含有SULFUR去粉刺
- 以色列死海專有的酵素, 用以減淡並去除暗粒, 粉刺所引致的色素.
- 死海礦物, LIPOSOME COMPLEX
- Beta Carotene (抗氧化, 平衝皮膚色素, Anti aging)


下面的LINK有講Beta Carotene的用處, 有興趣的朋友可以CLICK入去睇睇
http://www.ehow.com/about_5365191_importance-betacarotene-skin-creams.html

- 由死海特有之海藻提鍊出來的DUNALIELLA SEAWEED精華
- 另外加添了VITAMIN A和E, 以修復已受破壞的皮膚, 並減退暗瘡痕跡引發之色素, 令皮膚再顯光澤!



使用方法 :
- 清潔面部之後, 厚敷一層在面上, 先輕輕按摩1-2分鐘, 然後留在面上, 靜待15-30分鐘, 用清水洗淨即可


注意事項 :
- 如果問題嚴重,可以每晚敷一次
- 如果只是面部局部地方有暗瘡/粉刺, 可以只敷該受影響的位置


請大家LIKE我的FACEBOOK FANS PAGE "C竇" , CLICK以下ICON再按LIKE即可! 以後就可以得到第一時間的美容UPDATE啦~




My MSN / Email : happy.c.dou@gmail.com

加入我的FACEBOOK可以得到最快的UPDATE --> "C-DOU"

My blog : http://hk.myblog.yahoo.com/cindychowbb

I accept Bank transfer (HK) & Paypal (overseas customers) and I ship worldwide~

沒有留言:

發佈留言