2013年9月15日星期日

12年後再邂逅的Dry Aged


記得12年前,當時剛陀了豬仔3個多月,和豬仔的契爺契媽去了美國和日本玩了兩個星期。陀了豬仔的我當年變了牛魔王,餐餐都是牛!(所以才陀得豬仔咁肥美,大量營養,出世都接近10磅!)。

美國之行最尾一站是Las Vegas,早上吃了很飽的buffet早餐之後,出去行行下見到有Dry Aged牛扒房。我當堂想喊,因為仲有45分鐘就要離開酒店飛去日本,但我真係食唔落。當年Dry Aged Beef未盛行,並不是很多地方有得食,呢間仲要係出名的。最後,飲恨地離開。

近這幾年Dry Aged Beef多左地方有得食,但仍不算太多,畢竟價錢都不便宜。

朋友知我一直想了結心願, 和我去了K11的Steik World Meat.
 
 
麵包盤的特色在那dip sauce. 先沾上一些Olive Oil, 再點一個有中東色彩的Duklah, 是磨成粉的花生、烤杏仁、香草,而且我食到有孜然粉(Cumin)的味道,加上小小甜味,我超愛!






之後是Appetizer- Pan Fried Fois Gras煎鵝肝。下層是梨蓉、又香甜也減少了膩感、正!



之後來了一個清味蕾的湯、酸酸辛辣有磨碎了的香茅,又係好味。



再來了一杯Lobster and Prawn Soup,濃香適中, 平時不愛龍蝦湯這種咁HEAVY STYLE的我也喜歡, 可想而知又多好味道。大鑊、飲完個湯已飽飽地!



我們點了Dry aged 28 Australian Grain Fed Prime Rib 的連骨牛扒Medium Rare配 Cafe De Paris butter. 牛扒很嫩又juicy. Dry Aged的確口感有點不同。我不是professional 食評家,又講不出是什麼不同、反正好味就得。



肉質粉紅又JUICY 真係無得頂. 不過2個人食呢份扒都有點眼闊肚窄, 最後2件食得好吃力, 可能之前太興奮食得太多飽加上龍蝦湯.




配菜也有2款, 是potato gratin 和蒜香刀豆. 唉, 可惜吃不下太多了~ (好想打包拎走 :p)







甜品是sticky date cake. 個人覺得是很鬼佬style 的甜點,重酒味又濃棗香,雖未必個個人接受到,但我喜歡喔。




總括而言,可能上次黑仔的我去Ruth Chris的經驗太差,扒又老又唔好味,所以我覺得這裡好味得多。每一道菜都很滿意,唯WAITER的服務水準仍有改善空間, 好似乜都唔知遊緊魂咁!!


沒有留言:

發佈留言