2013年9月15日星期日

Pixel PPC cream 減小腿成功分享


**  感謝遠自美國的客人Joyce用了 Pixel PPC cream 在小腿見效之後, 寫了一篇用後分享 **




Beauty . Won Won
我的瘦身抗戰 (一) ––Pixel PPC 溶脂膏--懶人瘦小腿

我是80 后,我成長年代冇扒女,冇剩女,冇甲組腳,亦冇象腿呢0的專有名詞,所以可以盡情享受打球,跑步,游泳呢類鍛鍊肌肉既活動 。好啦,人漸長大才開始發現有問題,渾身是肉, 特別係是小腿。。。嗚嗚….

一般減肥, 只係可以減磅數,但要減局部地方, like 大腿彧肌肉小腿, 係超級難…我試過食藥。。買過最小10個痩身纖體外用牌子,狂敷過 leg mask, 做過機, ...
做埋"埋線",最後結果 一去水腫,二 根本沒有顯住地減寸數,好失望。。之前諗住最後一撃去打 Botox瘦小腿 , 但要$6-8000一次,連打三次。。但冇話一定成功,加上feedback 又麻麻, 心大心細左好耐………….
直至, 好似係7月份, 係美容雜誌上見到呢個牌子,但又怕唔WORK, 回頭再望下屋企個一大堆瘦身產品。。十五十六…諗下諗下,又怕死(本人極容易過敏),萬一吳 work ,又俾邊個好呢?
最後決定試埋呢次, 講真, 只睇價錢, 一定覺得幾貴, 但係佢量大,係膏狀非Liquid, 係可以用一排lor…

好,講完廢話, 我的懶人瘦小腿實驗如下:


時間:一星期
材料: PPC cream , 睡眠祙一對,手碌碌一個
地點:冷氣睡房 或有冷氣空間

洗澡后,臨Zzz 前,塗在小腿后,然後用手碌碌每邊碌10 下 , 收工,著睡眠祙, Zzz. ....剩低係手既left over cream ,我會捽晒係鎖骨,不要浪費麻! 結果 = 一星期後….我真係瘦左半寸(睇圖)


P.S. 其實我二星期前已經䦕開始左呢個實驗,但吳記得係14寸時影相,唯有用上星期13.5做分享啦!

旺旺小貼士:
我儘量出街時都吳會搽在小腿,尤其summer time
1-真係會流汗。。到時可能會周圍黏,不論坐位同司機位,會有排抹, 黏到人亦不衛生,會影響別人, 徐非在下著超厚牛仔衭, 這另作別論
2-不要貪心,亦不要在洗澡后,做完 /B4 sauna / steam room 時, 立即塗Ppc cream,真係會辣到你飛起兼跳舞,我試過即使沖左十分鍾凍水, 都一樣辣到SHOT jor,. 好彩真係一dee 都冇過敏既情況出現,所以我真係好喜歡佢。。
3.多謝Cindy 幫我將dee cream 寄來寄去, 我並不住香港, 佢亦冇sponsor 我, 我真金白銀同佢買架. 因為真係有效,所以我好樂意寫分享.

下次再分享懶人瘦肚腩,懶人瘦身大!88. Woo woo

http://blog.yahoo.com/wonbeauty
 



原文見以下連結.

http://blog.yahoo.com/wonbeauty/articles/page/1



以上的產品, 如有問題可以找我i或私留。

這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~



沒有留言:

發佈留言