2013年9月15日星期日

自家做- 東方不敗焗爐㷛仔飯!

冬天我最開心,因為可以進補,更可吃盡我最喜歡的美食,包括蛇羹,火鍋、大閘蟹(現在少吃了)和煲仔飯!

外面吃不如自己做,以前我以為㷛仔飯好難整,睇水和睇火如何控制?今天我教大家做一個零失敗的㷛仔飯!

 

方法和秘訣:


1. 一嘜米配同一容器(飯嘜)的水,即2嘜米配2嘜水

2. 預多少少米,因為可能第一次失敗,好多飯變了飯焦

3. 先用大火滾起出煙

4. 配料可自由配搭,以平鋪飯面為上限,太多料會不熟

5. 飯面半收水時要加料入㷛,𨍭細火.

6.Preheat 焗爐200度

7.此時開始要睇火,企係爐前,一聞到開始有少少燶味,熄火!

8.整煲放入已預熱的焗爐再焗10-15分鐘。

此舉是因為想整煲飯的溫度平均,因為只用火焼㷛底飯很易燶,上面的飯又濕。第一次我做這㷛仔飯時就是失敗了、太燶而浪費了很多飯,所以我想到用焗爐整㷛焗。

如果用比較易熟的材料, 如雞件, 肉片, 可以不放入焗爐, 收火後焗多10分鐘也可~




這樣的做法就會無難度,成功率是99%!

飯當然是無得頂好味,飯焦更加是我的主打!今次的飯焦燶度是完美,加上沙 糖就可成為甜品,另一番風味呢!






謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~


這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~







沒有留言:

發佈留言