2013年9月15日星期日

法國MirraHair 眉睫重生液使用分享

 
年少無知的我, 小時候一直以為, 人無下眼睫毛的正常的. 因為我一直都是上眼睫毛稀疏又少, 下眼睫毛接近"0"條!

直至我大個D(都中學左右, (由於我好男人頭, 又短髮又唔理儀容唔扮靚只喜歡打波游水!) 先發現, 唔係喎, 有D人係有架喎.............幸好, 都唔算對我好困擾, 反正都無咁多年, 唔會覺得係乜野問題.

再大D, 身邊的朋友原來對護理睫毛好有心得, 近看我才發現我上眼睫毛很稀疏 (正常人應該有2-3層重疊的, 而我基本上只有單層, 某小部份位置最多2層) , 而下睫毛只有三幾條小毛, 才對我{另眼相看}! 心諗點解我對護膚品咁有興趣和研究, 但竟然可以唔理D眼睫毛??

其實因為我覺得無就唔會再有架啦, 可能係我毛囊疲弱或閉塞左咁多年, 仲點會生返呢? 就好似一個人光頭左咁多年, 都唔會奢望再長頭髮一樣, 早已心死. 真係想好靚的話, 就用假眼睫毛囉~ 而且我連電眼睫毛都係試過一次半次, 因為根本都無乜睫毛比人電.

世事無絕對, 朋友買了一支野比我試, 其實我好懶, 唔想攪, 因為覺得無所謂, 反正無毛咁多年, 最多米用MASCARA. 但為左唔辜負佢的心意, 我好有恆心地用, 奇蹟竟然出現了!!

就是這支MirraHair !
 
產地 : 法國
重量 : 2ml

這支MirraHair 是鋁蓋密封式的, 再配上一個膠咀和一支專用的刷子, 有點像牙縫刷呀




產品說明 : 「MirraHair眉睫重生液」的專利配方

l 研發多年的專利配方,能喚醒疲弱毛囊再度活躍。

l 刺激及活化基層毛囊細胞,補充營養及修補作用,同時強化組織結構,減少折斷。

l 徹底解決眉睫毛的疲弱或折斷問題,促進眉睫毛自然喪生,即時修護。

使用方法有三種 :

1. 將鋁蓋打開,附上的膠咀連接上。將12滴在小刷上直接塗上睫毛中使用。建議晚上使用一次, 用完去睡

溫馨提示 : 不要貪心一次沾太多份量, 因為太多會入眼, 引致唔太舒服.

 




2. 如果你每天會用MASCARA而又怕自己無記性或無恆心用在睫毛上, 我會建議你MIX整支或半支MirraHair落你常用的Mascara內,咁就不怕忘記。



開封後換上膠咀, 方便使用. 這支MirraHair 其實可以用在眼睫和眉毛, 以促進生長的.

雖然只有2ml, 但如果只單用在眼睫毛, 其實足夠一個月有多.


3.  用埋在眉毛上, 刺激生長.




 


 




 

插隻刷入去樽口, 弄濕支刷, 不要太貪心沾太多份量,寧願分幾次做。



使用手勢

1. 洗乾淨面後,上眼睫毛 - 好似用MASCARA一樣. 如果想效果更好, 可以用小刷輕力刷下貼近睫毛根部的位置.

注意  : 用小刷刷睫毛根部的時候的確唔舒服, 吉吉地咁, 頭幾日我都好唔慣有D刺痛, 不過資深人士教路咁樣會更好, 我才硬著頭皮做。 如果真係頂唔順就唔好咁做, 呢個純是個人分享





2. 下眼睫毛



3. 眉毛 - 切記要用逆毛方向大力少少刷去刺擊毛囊.


 

 

注意事項:

只限外部使用。此產品不是藥物也不是治療性藥品;使用者如有以下情況,都不宜使用。例如:患有眼疾,眼部曾受感染,眼部發炎,眼部腫脹,眼部受損及曾做微創手術等。使用後如有不適,建議請教你的醫生。請將此產品遠離孩童或兒童不能接觸到的地方。

建議開瓶後3個月內要用完.

 

儲存方法:

請儲存在一個幹涼爽的地方,避免太陽直接照射。


用後感~

- 其實用了2個星期左右, 已明顯見到睫毛長得密左, 長左, 多左. 見下圖粉紅線位置, 以前我是沒什麼睫毛的, 對我用了MIRRAHAIR之後, 眼頭位的睫毛尤其明顯, 以前真係沙漠荒旱地帶! 用了1個月之後, 感覺睫毛除了長左之後, 都無咁易甩. 你知啦, 睫毛得果幾條, 甩一條都喊3聲好緊張架麻...>_< !!! 當然仍有部份位置無毛, 可能是毛囊已塞死了, 再長不出毛來. 不過對於用了1個月有如此效果我已頗滿意.





- 買這MIRRAHAIR給我的朋友本身有電開眼睫毛, 她說在她的睫毛開始無力下垂的時做開始使用MirraHair, 意外地發現除了增長了之外, 也令垂了頭的睫毛有返小小髦度, 神奇呀~


- 當我用第2支的時候, 效果已沒有第一支那麼震憾, 可能是由"無變有"的效果太神奇了. 所以我建議如果用了第一支後已達到增長, 增多的效果之後, 可以用營養精華去KEEP住修護即可, 未必需要再買第二支.

- 當然, 效果可能因人而異, 有些人會長得多D, 有些人會少D, 也有可能想我一樣, 部份位置毛囊已死, 長不出了~



如有任何問題可以私留或EMAIL我啦~




** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧




請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~




 

沒有留言:

發佈留言