2013年9月15日星期日

<真金白銀系列> - 奄悶MASK "寶藝酵素冷膜"

今天我想和大家分享一個奄悶面膜 - BONANZA寶藝酵素面膜. 為何我叫它做奄悶面膜呢???

我真是一個遲鈍兒, 人家的BONANZA面膜用了那麼久我才去用. 其實都買了幾個月了, 前陣子有朋友問我有沒有用過, 我說買了未用呀.因為一想起要敷40分鐘或以上就奄悶了!

朋友問我, 最近寶藝的面膜是否大熱, 因為見到同時有十多篇報導介紹, 並說超級好用, 是神級的好用~ 咁誇??? ! 我真的不知呢, 可能是有試用安排吧 ~ 是否超級好用有待分析.

寶藝的冷凍和酵素面膜, 我曾經在盤算究竟要買那個, 最後因為保濕MASK家中有大量, 所以就貪新鮮要了酵素面膜. 其實我嘗試上網找有關酵素用於面膜的功效和原理, 但是我找來找去都找不到一個令我滿意和可說服我的. 既然如此, 就只有以而試膜了!





這MASK有分大和小, 雖然大的有550G, 單看以為 很大很大, 也以為要用一世, 但原來BA 說因為要厚敷, 所以一瓶只用到8次左右. 小女人的我, 當然是買了大瓶, 大約是2XX多元, 忘記了價錢.

 


敷前看了說明, 3個十元銅板厚  ??? 平時敷MASK都薄薄一層, 好難想像要敷咁厚~

主 成 份:

甘草酸胺 -為甘草內含物, 可以保濕、抗過敏、鎮靜並安撫肌膚,並抑制黑色素形成.
 
甘油  - 有效幫助肌膚保持水份,形成透明鎖水保護層.
 
高分子凝膠 - 針對肌膚能有效完整覆蓋卻沒有不透氣的不適感受, 鎖水.
 
複方胺基酸 -   供給肌膚全天候養分. 

成份但完全又沒有提及酵素, 那酵素不算是主要成份的嗎??  令我一頭霧水~~~




其實可以放入雪櫃, 咁夏天敷就會涼快一點, 但不要雪雪下又放回室溫儲存, 因為會影響品質. 另外皮膚容易敏感的朋友也不建議雪凍來敷, 會可能溫差大令你的皮膚更易敏感不適.




BA姐姐千叮萬囑我一定要厚敷, 才能發揮效果, 防止揮發掉. 我一世人第一次敷咁厚的MASK, 連豬仔都問我攪乜, 成個怪人咁 ~



用後感 : 

- 很多網評說用後皮膚有光澤, 又話會美白水潤飽滿.. 問心, 我用了4次, 都真係唔覺有乜分別. 不論膚色, 光滑, 水嫩, 我真係覺得前後無乜改變或改善.

- 不過有一個分別是, 上圖左下的腮位, 我有一位實實的粒粒, 無膿頭, 硬的, 大粒的. 敷左2次之後, 明顯細粒左 (但之後再敷都無消失 >_<)

- 另外, 的確敷完之後, 酒米, 粒粒係易左就唧到出來, 但我的疑惑是, 唧酒米, 暗粒呢D動作, 正常不是應該敷MASK之前做嗎? 我一直的CONCEPT (去美容院做FACIAL), 都係唧完先敷MASK. 如果敷完MASK先去唧, 成面紅晒又要敷多一次MASK, 我米好耐都無得瞓???? 迷惘呀..........

- 40分鐘的時間的確KILLING ME SOFTLY!!! 我好唔鐘意槳住我塊面的感覺 (雖然不會滴漏), 但我是心急人呀. 15分鐘都算係我極限..今次呢個MASK完全衝破了我的極限, 所以我要盡快K.O佢, 費時眼冤兼阻我地方.

- 清洗時必須先用棒棒刮走面上的GEL, 否則我擔保你洗15分鐘都仲係覺得成面膠.

- 以我要快靚正的追求, 又無乜明顯功效, 又要我敷40分鐘, 我的回購率係 (負50) !!!!

沒有留言:

發佈留言