2013年9月15日星期日

黑糖四物竹絲雞蛋黃耳紅棗茶 - 補身的天然COLLAGEN !

<<愛自己系列>> 又一新作!

我除了喜歡護膚之外, 也深明女人不可以只顧外殼, 也要對自己內在照顧. 平時我最鐘意睇書之外, 另一個嗜好就是行街市, 就算我去外國旅行也一樣, DEPARTMENT STORE未必去,不過街市就一定去搵, 這是雙子座的性格 =>好奇 = 八卦!!

最近行街市, 見到蛋檔有"竹絲雞蛋", 一直念念不忘, 好想做一次給自己滋補一下. 雖然可能竹絲雞蛋和普通雞蛋的味道沒兩樣, 不過感覺上滋補一點呢! 買了幾隻回家, 決定做"黑糖四物竹絲雞蛋黃耳紅棗茶" 去愛一愛自己!





黃耳是對女人很有益的食材, 有很高的天然COLLAGEN, 多吃對女人百利而無一害, 價格也很OK.
未浸軟時是深啡色, 很實. 要浸水30-45分鐘才完全軟化和變淺色.


材料有 (二人份量) : 竹絲雞蛋3隻, 去核紅棗5-6粒, 薑片3-4片, 黃耳隨量, 黑糖四物茶2大粒

黃耳需浸軟身剪去硬椗(如處理雪耳一樣), 黑糖四物可以一齊落去煲.

所有材料煲1小時左右 ~






這黑糖四物實在是一個很合又忙又懶又想補身的一群(包括我!!!) , 我很怕買一大堆藥材塞我的雪櫃又唔知幾時用下一次~ 所以這四物茶真的是好用, 因為已包括了當歸, 白芍, 熟地, 川芎, 黑糖等等, 行氣活血, 去風. 只用熱水沖來飲, 快靚正, 完全不用再去買什麼藥材. 想對自己好點, 就好似我咁, 加隻蛋, 加D黃耳, 當堂變左"上菜"!



完成了!! 黃耳超滑超好味! 糖度又剛好, 無得頂的配搭!!! 記住M前M後飲都可以, M中就不要喝啦~
大家多做MASK去保養之餘, 也要記得好好愛自己的身體呀~

IMG_6280

 


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間的健康, 美容, 時裝UPDATE !


沒有留言:

發佈留言