2013年9月15日星期日

Another happy meal @ Post Pubblico

 
好朋友生日, 我揀了6間餐廳比佢揀, 其中5間是高級餐廳, 另一間是不知名 (其實最後呢間係我求其加插), 點知最後佢就係揀左呢間 - Post Pubblico.

位置是在很吊腳的伊利近街, 我原本以為自己都未去過, 一去到見到門口, 才記起3年前去過HAPPY HOUR, 他們的HOUSE RED也不錯呀~

本來對呢間ITALIAN無乜期望, 但竟然喜出望外!

首先, 麵包是超好吃~ 平常我不喜歡吃飽, 更加不喜歡吃日本式超香味重的那種. 我反而是RAW BREAD的支持, 要乜都無, 最簡單的就合我心意.

這個飽微熱, 很香麥味, 天然. 他們的吃法是沾OLIVE OIL再沾鹽, 這個更合我心意, 因為我不喜歡加VINEGAR.


頭盤又是選擇困難症時間 !!最後要了一個COLD CUT PLATE, 很大碟, 足夠4個人食, 底下的MOZARELLA CHEESE 好正~ 呢碟唔貴, 我覺得$2XX 是超抵!!


MAINCOURSE 1 : SEA COD, 厚肉, 唔錯, 也唔貴. 好特別就唔算~




MAINCOURSE 2 - 大蜆扁意粉, 超多蜆, 粒粒大隻, 無沙, 好嫩. 用白酒煮, 清清地唔錯.




DESERT由於不太吸引, 所以沒叫了, 只吃了送的雪糕, 又好好味, 朱古力+COOKIES.





越吃得多, 越發覺其實做好本份已很好, BACK TO BASIC 係現在反而是難求的~


地址 : 伊利近街28號地下



** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~





沒有留言:

發佈留言