2013年9月15日星期日

** 真金白銀系列 ** - Salon de Pro 沙龍級白髮染霜

我天生是童顏白髮, 這方面真的盡得我老爸的真傳! 我老弟就沒有這問題, 真不公平.

所以我基本最少每2個月必須到SALON染一次. 錢花了不是問題, 但連交通起碼要花我4小時才是最大問題! 所以趁今天放假, 買了這個回家試. (萬零做特價$68!). 我知道最近PR公司給了這個染髮霜給廣大BLOGGER試用, 但我可是花錢自購的呀~

這個是標榜無味和有4重修護 高分子絹絲蛋白(彈力), 蜂王乳精華(滋潤成份), 天然橄欖油(光澤成份), 植物性蛋白(毛髮保護)

我見SALON DE PRO 的正常染髮霜在架上起碼都有6色, 但由於我要遮蓋白髮, 好像只餘2色可用 (深棕和淺棕)




我選了淺棕色.


內裡包括正常的用具和2支CREAM, 需混合一齊才搽上頭髮.

用後感 :

- 搽均後等15分鐘即可洗去, 我再用保鮮紙蓋頂(扮SALON FEEL :P)

- 不滴漏, 不MESSY, GOOD!

- 真係一D AMONIA味都無, 極讚!

- 我平時在家DIY染髮或就算去SALON染, 頭皮都係有點痕, 陣味要3-4日先散得晒. 呢個染髮霜完全無痕頭皮, 無味.

- 用完之後, 頭髮都很軟不乾不毛燥.

- 這個染髮霜最好的是一支可以分次使用, 咁下次齋補頭頂的色就可以, 不用全頭染咁麻煩.

唯一我要彈的就是所謂淺棕色完全深色到好似黑色, 間中幾條深啡HIGHLIGHT咁, 同佢個圖完全不符! 本來我之前是很金的, 突然間好似染黑左咁...唔知關唔關要蓋過白髮的原因呢??

算了以這個價錢, 有這個質素, 真係唔可以投訴咁多. 如果可以再淺色D就完美了!! 我仍是會對它回購~ 100%一定會!



這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧

請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~






沒有留言:

發佈留言