2013年9月15日星期日

Absolute Care Enriched Moisturizing Mask


今次介紹的是以色列Absolute Care的Enriched Moisturizing Mask.

之前有提過, Absolute Care這間以色列公司, 分別有設廠在以色列和歐洲. 試過佢地HANDCREAM的客人, 無一不讚 (按我見舊文介紹). 基本上由於他們是廠加配方發明人, 所以要質量好之餘比起其他大牌子的護膚品一點都不輸蝕, 而且同類型的產品價格會更相宜. 稍後我會慢慢介紹好物.


容量 : 150ml






很多客人問我, Absolute Care同Premier有乜唔同. 雖然大家都係以色列出產, 但配方, 定位都不同. 某D產品會相似, 但只有小部份. 而某產品的價格, Absolute Care的會更好但價格相對便宜. 所以都各有不同, 只可睇客人皮膚介紹最好給她們. 而我, 也不會只介紹貴野, 最緊要是適合, 唔好用錯產品.



這個Enriched Moisturizing Mask 味道似淡爽身粉味, Cream mask 狀.


預見的效果
: 滋潤, 美白


               


這Mask和Premier的Collagen Mask有點似在於, 敷了10分鐘之後, 會慢慢吸收晒呈透明.




如果敷得薄可以完全滲入皮膚, 感覺好似厚搽了一層CREAM一樣. 如果厚敷了, 就會打圈按摩多幾分鐘, 再用濕棉花抹走, 然後用正常SKINCARE程序就可以.




使用方法 : 

1. 使用適量面膜塗於面部和頸部敷15分鐘, 用清水或濕棉花抹走或按摩至完全吸收為止。每星期使用1-2次

2. 晚上洗澡前20分鐘, 使用適量面膜塗於面部和頸部敷15分鐘, 直至面膜滲透入皮膚至半透明, 然後可以去沖涼. 利用沖涼時的蒸氣幫助面膜更吸收.

3. 天氣極乾時或會開冷氣睡時, 可以去潔面後, 薄敷這個ENRICHED MOISTURIZING MASK過夜

4. 去GYM焗STEAM時, 可以薄敷完入去, 效果會隨著STEAM的熱力和高濕度而更加發揮得好.




用後感~


-
 敷完之後, 塊面頗滋潤, 天氣乾燥尤其適合.

- 敷完這MASK後, 我會建議不要用太RICH的精華, 因為會覺得太個潤而立了. 適可而止.

- 如可以薄敷過夜, 一星期3次, 我覺得皮膚會可以有美白的功效之餘, 也無咁乾. Thermal Mask 係會快D見效, 但係用完會有點乾. 這個就唔會.

- 可以唔駛洗救敷過夜, 的確是方便.

- 如果想要重點淡斑, 這個MASK就幫你唔到了, 只可以TUNE白D面色. 淡斑仍是需要使用精華去幫助才見效.





之前我有將這MASK給幾位客人試用, 她們完全不知是什麼品牌. 這是我刻意的, 為的是不想她們先入為主. 我只給她們敷, 然後問她們的用後感. 不約而同都是說白左又滑左! 我喜歡這種BLIND TEST, 好的產品怕什麼給人BLIND TEST? 對嗎??





如有任何問題或查詢可以EMAIL或私留給我~ 謝謝.




** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~  **







請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~









沒有留言:

發佈留言