2013年9月15日星期日

極力推介 - 我愛老襯火鍋 - 御火鍋


我和另外一位朋友都出左名係鱷魚頭老襯底. 很多人錯覺以為我地好精明, 其實我地都係恰下恰下果D~ 所以當外另一位朋友話帶我地去食鱷魚火鍋, 我地都異口同聲話係為我地而設的老襯火鍋呢~ 講緊係尖沙咀的御火鍋.


一行4人, 有自來美酒, 有邊爐打, 真係VERY GOOD架~ 開瓶費都只係$50, 抵呀~  


這間出名以鱷魚肉入僎的, 有多種以鱷魚淆成的湯底可以選. 我們揀了生果鱷魚湯. 是OPEN RICE和朋友的推介. 開頭以為好古怪, 用石榴, 蘋果, 雪梨. 這個食法是大家先飲2碗原味的湯, 才開始打邊爐的.



飲頭啖湯己不能自拔, 鮮甜, 好味, 無得頂!



唔知係乜, 不過應該係鱷魚皮吧~ 感覺食左有一噸骨膠原~ , 即刻覺得自己靚左~



鱷魚肉墨丸滑, 好好味, 好彈牙~




牛肉是比較遜色, 一般~


脆鯇魚片, 好新鮮~



唔知乜野丸, 朋友叫的, 好味呀~


呢個海鮮拼盤其實唔算貴, 因為都有6樣野.



呢個響鈴是他們即叫即做的, 拿來時仍熱. 是他們即捲的, 我們再ENCORE了多一碟.



其實仲有其他配料, 菜, 粟米等. 埋單平均每人$400, 好抵呀~ 一定會再ENCORE!!!




** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~









沒有留言:

發佈留言