2013年9月15日星期日

以色列 Absolute Care Enriched Hand Cream 分享

 
12月的時候, 我給客人神秘地試了一隻HANDCREAM, 大部份都很喜歡, 並叫我快D手入.

Absolute Care 是一個以色列死海護膚品, SPA用品的品牌. 本身在以色列和歐洲都有設廠生產. 分別有不同系列的產品以迎合不同客人的需要. SPA產品更是很多外國SPA使用的系列.
 

7種味道


Green Tea

Vanilla & Coconut


Rose




Vanilla Lavender


Mango


Kiwi & Pear


Fresh Musk - 爽身粉味~!




用後感~

- 這個HANDCREAM含有DEAD SEA MINERALS, SHEA BUTTER, OLIVE OIL 和ALOE VERA,  不含PARABENS 防腐劑.

- 初初唧出黎, 質地有點杰身, 我都以為好"立", 不過推開是很易BLEND開, 而且很快吸收, 搽完之後, 就好似有一層薄膜保護雙手, 就算洗完手一次之後, 都可以保持幼滑, 不像一般潤手霜一陣就無左保護.


溫馨提示 :

很多客人問有無有香味的Skin Relief Cream, 我好明白無味的handcream係不討好,但又有效嘛!對於接觸性皮炎, 嚴重甩皮, 蛇皮手腳, 去手紋, 主婦手, 佢的確係得.((  按我見有關舊文 ))

 
所以我自己用的時候,決定將Skin Relief Cream 加 Absolute Care Enriched Hand cream,做個朋友,咁就可以一箭雙鵰、一舉兩得!比例上是3 :1 ( Skin Relief Cream  : Absolute Care Cream ) , 咁樣就可以令skin relief cream 有少少香味, 而又可以保持原來的治療作用.

曾經問過廠家, 可唔可以淡d 香味 (因為佢地主要銷售歐美市場, 可能是外國人喜歡的味道)  不過佢地話, 佢地話其實佢地無乜添加的香味, 反而如果要做淡味, 就要加一d 化學成份落去以減淡原有材料的味道. 咁我就覺得不用了, 唔好加化學野好d )

 





這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~







 

沒有留言:

發佈留言