2013年9月15日星期日

Solone 鑽石搖搖超防油眼線膠 - 分享

本來, 這篇真係未想過要咁快出文, 因為我有更多題目都未輪到佢住, 但由於太多要求想知, 所以我會順應民意比佢打尖先~~


台灣的代言人是戴愛玲 (但我唔識佢..). 相信已有很多朋友都用過SOLONE的眼線系列, 基本上95%的客人都是讚賞的, 當然亦有例外的仍然會溶會化, 原因不明.






這個SOLONE鑽石搖搖超防油眼線膠的賣點是 :
* 防油、抗暈、線條細緻
* 溫水可卸 * 日本獨家綿頭設計
* 英國高級晶鑽粉

 



使用方法 : 使用前, 先輕搖7次, 以便晶鑽粉和滾珠混合, 再由眼頭開始畫一條幼線, 盡量一筆過以畫出流暢的眼線.

由於筆尖幼細, 畫貓眼的確是不錯的選擇.



附上實品試色圖 :

01 濃密黑 (不閃)
02 銀鑽黑
03 甜蜜可可(即係啡)
04 橄欖金 (綠係, I LIKE!)
05 古銅金
06 魅酒紅 (BURGUNDY色, 其實幾靚, 如有化埋FULL MAKE UP仲靚)
07 星光藍
08 時尚藍 (個人唔LIKE呢D藍, 而且要鬼妹用先好睇, 所以唔想入)



以下是客人的個人用後分享, 大家可以作參巧. 當然效果也可能因人而異, 就好似SOLONE的30秒定色EYELINER一樣, 都有5%的客人仍然有暈化的現象.




** 用後感 **

- 首先我要講的, 當初我唔想入呢個ITEM是因為我都是畫眼線BB班人士, 由於有點手殘, 所以用這種幼筆尖的東西是有點吃力. 而且我不想賣自己無信心SELL的產品 (因自己都未能駕馭, 又點SELL客呢??). 但用過之後, 又唔係我想像中咁難, 但仍要功多藝熟. 但如果是超新手, 我仍然是會推介你用SOLONE的眼線筆好D. 如果唔係, 攪到個妝烏槽晒都出唔到街就慘.

- 防油度是超好, 無得頂, 我用了10多小時都無甩, 如果再熱D再多D面油可以再測試.

- 閃度是真係很美, 除了08之外, 所有色我都喜歡! SOLONE真係無令我失望過.

- 溫馨提示 : 由於是用溫水可卸, 個人覺得如果果日你是會去看悲情戲或會大哭一場, 又或者你是眼水超多的朋友, 就不要用這個在下眼線了. 當然上眼線就沒問題.

- 鑽石搖搖眼缐膠13小時測試

試用當日皮膚狀態麻麻,所以臉部有足夠面油測試防油度。經13小時眼妝的粉底,眼影已溶得的溶,化得的化,唯眼線仍與我同在、阿門!

左下是我用溫水卸(其實用室溫水都可以), 輕輕力抹2下可一條的眼缐卸下, 不會起粒粒 (如圈右下),,以後旅行帶佢,就可以連eye make up remover都不用帶了!Very nice!




如有任何問題, 歡迎向我查詢或私留/EMAIL我.

這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~




沒有留言:

發佈留言