2013年9月27日星期五

* 結婚19週年的一個午宴 *



其實我覺得自己係一個男人, 因為我覺得結婚週年不用特別慶祝, 對我來講, 開心的話日日都係, 唔開心的話, 比你一年只有一日開心又如何?? 但係我老公都係寧願慶祝的一個 (怕比秋後算帳乎)??



最後我揀了朗廷酒店的BOSTONIAN GRILL. 其實我們一家幫襯了酒店的中菜廳15年有多, 但竟然從未幫襯過呢間! 我揀了食LUNCH, 因為之前已來過一次視察環境, 覺得不論食物質素, 價錢, 服務和環境都不錯.



SET LUNCH 是SEMI BUFFET + 3 COURSE = $3XX, 本人就覺得好抵. 不同信用卡有時有PROMOTION, 大家可以訂位時問問.




雖然是SEMI BUFFET, 但質素和種類一點都不欺場, 我根本都試唔晒~

刺身都有7-8款, 也有壽司.



任食小龍蝦, 青口, 蝦, 翡翠螺




生蠔也有3款, 其中以NEW ZEALAND 最好, 次選法國, 荷蘭的無乜味.


 
 
沙律吧


CHEESE CORNER




COLD CUT 當然唔少得PARMA HAM, 在場有哈蜜瓜自配

每位送半邊芝士焗龍蝦, 連我老公都話好耐未食過整得咁好味的焗龍蝦.



特別之處是將龍蝦鉗起肉再釀焗!


沒有要甜品, 揀了龍蝦清湯.







這是我的主菜LAMB CHOP, 當食完之前的SEMI BUFFET, 其實都唔係幾食得落佢. 但其實好味架~






餐後有COFFEE OR TEA. 老公食完之後, 大讚呢度抵食 (因為我問朋友借了VIP CARD, 有85折), 佢話約客黎呢度食LUNCH又得體, 又抵食, 是很不錯的地點~ 折後平均每人300元左右啦~


多謝老公呢廿幾年來風雨同路, 陪我一起行, 有什麼也支持我. 出年20週年我地先大攪少少啦~ ^_^

沒有留言:

發佈留言