2013年9月15日星期日

Sassou 金箔護膚品旗艦店@ K11

或許大家都知道, 我已不接任何產品試用了, 唯獨Sassou是例外........

在新C竇開幕前, 我收到Sassou的Brand Manager Jolin的what's app, 佢話老闆娘知道我快要開幕, 由於她要做小手術未能出席(其實我呢D小店都唔係攪乜野Grand Opening, 都不好意思麻煩人地來啦~ :P), 所以由Jolin 代為出席並給我送上靚靚的花籃.

之後J同我講, 老闆娘話知道我不再接試用, 但佢想以後繼續SPONSOR我用佢地的產品, 但我不用寫任何BLOG文, 因為佢地對自己的產品很有信心. 如果我覺得好用又想分享給我的讀者, 佢地當然會開心, 但完全沒有obligation. 聽後我深感佩服, 也証明佢地對自己的產品好有信心才會這樣說, 也非常感激老闆娘這樣厚待我. 其實我自己人前人後, 都有介紹和分享SASSOU好用的產品給我的顧客, 很樂意和她們分享如何使用SASSOU的產品. 當年我熟識SASSOU產品的程度直情可以做BA姐姐呀! 所以很多C竇的客人都以為我有得賣SASSOU的產品, 實在是一個美麗的誤會.

Sassou和我都算相識於微時, 我只是一個藉藉無名的小BLOGGER, 當年他們剛開發香港市場, 找了我為其中一個試用BLOGGER (當年好似只揀了6個). 我不知自己何德何能被選中, 因當時其他的BLOGGER都是很高瀏覽量, 而我只有每天200人次, 所以到現在仍是一個謎! 下次我真的要問問老闆娘了! 看著她們的努力, 成長和進步, 我也很替她們高興!

終於等到她們在K11開旗艦店了! 有幸被邀請出席, 實屬榮幸之至!

旗艦店面積很大, 光猛而寬敞舒適.



SASSOU的SIGNATURE ITEM - 金箔皂. 送禮自用都合, 我都買過送比我契女用 (我契女真識貨呀, 只有10歲, 舊年打比我問 : 契媽, 我可唔可以要金箔皂做聖誕禮物呀?? 叻女! )




很喜歡這金箔皂牆的設計, 型而又道出主題~!



部份主禮嘉實和老板娘~

 

遇上KAYE, CHRIS和 SASSOU的BRAND MANAGER JOLIN 拍個照留念.


今次是隆重推出新產品ANGEL DEW (仙女滴), 是高度補濕和滋潤的新產品, 待我用後再和大家分享. 也送了我們PURIFYING ESSENTIAL OIL和DEEP CLEANSING CLAY MASK. 謝謝SASSOU!



沒有留言:

發佈留言