2013年9月15日星期日

<真金白銀系列> NARUKO 白玉蘭鑽釆超緊緻晚安凍膜EX

我很少因為香味而買一種護膚品, 這個MASK是第一個, 因為我很喜歡白玉蘭的味道. 市面上也很少這個味的產品.

NARUKO 這個白玉蘭是台灣第一個社區公平交易計劃保養系列 (FAIR TRADE), 挑用了來自台灣新竹縣尖石鄉所種植白玉蘭純露萃取, 同時配合PHYTOFENULIN 專利複方去製成. 其實講乜都假, 有效比較實際.

很多朋友問過我NARUKO的產品有無效. 個人感覺, 後生女用可能比較好的 (咁其實後生女新陳代謝好又快, 用乜都有效啦, 咁即係我講緊廢話!! ). 咁NARUKO 的產品價格咁親民, 我唔會EXPECT好神效, 總之唔會好突出但亦唔會用壞你咁啦~

NARUKO 白玉蘭鑽釆超緊緻晚安凍膜EX 60ml

說明書上的功效 : 緊緻無紋, 極效補濕, 美白




這個產品我欣賞的地方有二 :

1. 包裝印刷是用SOYINK, 通常ORGANIC產品才會使用的.



二 . 包裝的DESIGN 好窩心, 內附小匙一個給我們以取份量, 用完又可放會蓋用, 又衛生又不會周圍放而唔見左, 贊!!



面膜的質地是比較水狀GEL, 感覺應該是很爽身. 味道是淡淡的白蘭花香, 唔太假, 好舒服.

用法 : 清潔面部後, 取適量面膜敷在面上, 不用沖洗。



** 用後分享 **

- 其實這個MASK我並非第一次用了, 不過用了幾次都是無乜FEEL, 無乜改善, 但也沒有敏感.

- 心情唔好拎佢出黎敷下都係好事, 香味CALM DOWN了我.

- 作為一個晚安面膜, 我覺得它不合格. 下圖是我敷了1個鐘有多, 都仲係好STICKY, 立痴痴. 咁樣點去瞓呢?? 另外其實我覺得有點油份, 不像ROSE HYDRATING GEL 咁, 可以好快滲透入皮膚, 也沒有油份。





兩個小時之後, 我按一按摩塊面就出了膠屑, 而且整塊面都仲係STICKY >_< , 所以這個面膜的回購率應該很低了~


** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~






沒有留言:

發佈留言