2013年9月15日星期日

<真金白銀系列 > Monaco Argan Oil 摩納哥堅果油

用在頭髮的油, 本人一直很抗拒, 好怕"立", 我呢D人係日日洗頭, 同埋要頭髮比風吹得起的, 切忌油頭. 其實呢D產品, 唔啱我用唔代表唔好用O既, 純屬個人感受.

所以之前我已收過一次這MONACO ARGAN OIL, 我完全沒意慾打開來用, 驚驚. 但今個月的G BOX又送這個來, POST上FB之後, 大家都好想知效果, 咁我就試下.  反正最近髮尾很旱.




(以下資料是參巧盒子中的說明)

據說這個產品是100%純天然堅果油來自摩洛哥的堅果樹,這些樹只生長在少數地區,因為供應有限所以被稱為世上珍貴的稀少的油。

含有大量脂肪酸,維他命E和酚類化合物。其中包括大量必需脂肪酸不飽和脂肪酸和亞油酸。

不飽和脂肪酸和亞油酸能夠促進細胞自我更生, 含有一種天然抗氧化劑可以防曬和抵抗紫外線. 它還能有效修復受損頭髮增強頭髮彈升和保持水油平衡抗靜電防止頭髮蓬鬆。適用於各類髮質締造光澤閃亮的秀髮。

使用方法 :  頭髮要濕濕地, 用毛巾將頭髮擦乾後, 取適量放在手心搓一搓再均勻地抹在頭髮上, 再用手或風筒吹出喜歡的髮型

以下是我的禾旱草!






用後感

- 這油, 無香味, 係有正常的油味.

- 首先它們的說明其實有點馬虎, 究竟多少才是適量??? 究竟是只用在髮根(頭皮上)還是髮尾呢? 對於我呢種護髮白痴的人, 睇見呢張說明會有點忟!

- 由於本人極怕立, 所以真係用了不多, 大概一毫子的SIZE, 搓一搓再搽在髮尾. 再用風罩吹乾. 其實吹完都覺得"賴賴地野", 雖然我已只係搽髮尾, 但都覺得有少少立了. 仲要係唔知點解頭頂位後尾枕位開始立. 真大鑊...!!!

- 其實我已無用在頭皮, 點解都會立呢? 唔通識走位??

- 無錯, 用完之後髮尾真係無咁旱, 有光澤. 但真係唔係太頂得住那油感. 最後果日回家, 再加上天氣有少少熱, 回家已覺得超立!! 個人麻麻地建議在夏天用.

- 另外一個意外發現係, 我去了那些買頭髮用品專門店 (專買shampoo, conditioner, treatment only), 發現其實monaco argan oil 只係$45/30ml, 30ml對我黎講都夠用一世






這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧




請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~



沒有留言:

發佈留言