2013年9月15日星期日

地雷陣 : FRESHEL MOIST LIFT PACK & MASSAGE FOAM

之前我在FACEBOOK收集民意, 其中一項是提議我"介紹"一下地雷產品, 大大力的"表揚", 以免大家誤中地雷.

"介紹"地雷真的對我來講一些難度都沒有. 遇見地雷和遇到好物的比例應該最少是 8:2 ! 寫地雷篇的題材, 我隨手在家中應該一大堆, 心中第一個想起最近邂逅過的地雷, 非它莫屬了!

KANEBO 旗下的Freshel 一直的target客人都是熟肌女士, 以高保濕和滋潤度見稱, 以開架貨來說, 的確表現不錯. 我用過它家的粉底, MOISTURE CREAM都很好.

今次見到呢支聲稱可以又清潔, 又按摩, 又滋潤可以當MASK的MOUSSE, 仲唔仆到去買?? 可惜, 真的痴心十個錯付!!!




唧出來的泡是幾幼滑的. 洗面時順手按摩一陣啦. 過水時也有少少"拿", 之後塊面好乾, 仲有少少"吉吉"地的感覺. 我係天氣熱D時有比多一次機會佢之後, 情況無改善.

呢個情況下, 當然比我老公試下啦. 連老公都問我 "老婆, 呢支乜野牌子黎架?? 用完塊面咁乾O既???" (我唔敢講呢支都係KANEBO黎架 ~)


所以我相信要放佢埋一邊, 到夏天比多一次機會佢, 如果佢無改善, 就唯有拎佢黎------->洗手!!!

沒有留言:

發佈留言