2013年9月15日星期日

新同樂酒家

一提起新同樂, 大家應該只會想起魚翅, 連我都不例外~ 原來都有小菜點心食的.



做中菜, 一係就做FUSION菜, 好似幟哥咁, 玩材料, 玩煮法, 玩味道. 再唔係就實實在在正正經經做好本份的老菜. 新同樂比我的感覺係想改革, 擺脫老字號創新, 但菜式變得有點唔湯唔水~

以下的分享, 是我去了兩次新同樂, 我已比了兩次機會佢地~

第一次吃了以下的套餐 ~

芒果蝦沙律 - 唔會太差亦唔會太好~






頭盤, 只有海哲我LIKE, 另外2件......




生煎包....無乜好講~


柚皮肉餅 - 好食, 好想叫白飯送~ >_<






成餐最好食係呢個上湯蟹肉湯飯, 飯有炒底, 加上韮黃同蔥花, 最好味係佢~!!!



甜品, 只有咸茶果我LIKE..套餐中有一半都係麻麻, 失望!


第二次, 今次自選, 唔再食套餐啦~

首先來的一碟小腰果真係好好味, 一陣就比我一條友食晒, 屍骸都無:P

我點了香煎糯米雞, 超超超超好味, 外殼香脆但內裡仍是JUICY和黏的, 由於我們叫了太多吃不下, 我拿了一半回家第二朝再煎熱先食, 都仲係咁香脆好味!

饀內在臘腸, 冬菇碎, 鮮鮑魚, 好好味道!









由於朋友好鐘意食CARBONARA的汁, 我就為佢叫了一碟CARBONARA仙竹卷.....睇樣都OOKK, 但一食入口, 我覺得好九唔搭八!!!



其實仲有一個灌湯餃, 但一黎到已好唔對路, 就咁"PAT"落一隻碗度, 無湯係出面, 亦唔覺有湯係內面, 總之一句講, 難食!!! 我連相都無影! 求其搵一間CHEAP CHEAP酒樓都好食過佢地, 仲要唔平! 如果要我比錢, 我一定"的"個經理埋黎照肺!!

再來一個京韓烤西班牙黑毛豬腩. 呢個出奇地唔算貴, 但只係非常一般. 肉身的確"林"d, 有豬肉香味, 但係賣相(presentation), 味道都唔得~ 徙料! 不中不西的不討好!





甜品反而下了我道火 (因為之前樣樣都唔係幾好味道, 有d燥底)


呢個燕窩煎堆仔一見到覺得好高貴, 好想食! 我以為無餡......



點知係流沙奶黃, 即加分 !!


另外茶果, 沙翁同心形馬蹄碟都ok, 芒果pancake好明顯係配襯!


總括兩次的經驗, 我都是負面多. 我自己就不會再去, 除非朋友要求~ 我寧願去酒店食囉!



** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~





沒有留言:

發佈留言