2013年9月15日星期日

Perfect Lunch at Caprice

好耐未試過食一餐咁滿意, 咁開心, 仲要係由頭讚到落尾 . 講緊係 Four Seasons Hotel 內的 Caprice.

天氣好, 心情好, 仲要是WINDOW SEATED, 無得頂~


餐廳一角, 大多是BUSINESS LUNCH的人士.


我們都是叫了3 COURSES LUNCH.  首先是送上MOUTHFUL APPETIZER.

左起的SALMON CRACKER, 中間的CHEESE TOAST, 右手邊的LOBSTER PANCAKE, 這碟是送的, 送的都不欺場, 好好味~


好友叫了SCALLOP CAPPACCIO. 帶子是鮮甜, 但我覺得如果加一點光澤和 SERVED CHILLED會好一點, 因為以賣相來看, 給人感覺不新鮮, 但其實不是. 黑色醬汁是黑魚子醬, 和SCALLOP都很配合.


我叫了CRAB CAKE, 好好好好味, 唔識得講的鮮甜!!! 左手邊是蟹肉加蝦的MOUSSE , 也是好正~


主菜我叫了釀三文魚燒春雞胸卷配有機小麥米飯. 從來無想過雞胸可以滑成咁, 因為我唔食胸肉的. 咁當然春雞咁細隻, 胸肉都唔會多, 但滑到你唔會相信自己食緊雞胸肉先至勁~ ,


好友叫了豬柳. 同樣地, 我也不相信自己在食緊豬柳, 滑到無影!! 而且佢的肉色有點似牛柳, 內裡有點粉紅~ 又JUICY 又滑, SUPER.


豬柳的配菜是芝士薯仔椰菜花.


甜品我要了LEMON TART, 一看已很合心意. PASTEL的配色, 靚到HIHI, 也有OATMEAL COOKIES加上SUPER 酸的LEMON JELLY, 讚不絕口~ !!


之後又是捧上送的DESSERT. 左手是橙朱古力, 上面橙黃色的部份是JELLY 狀, 很得意. 中間的MACAROON是RASPBERRY 味, 不過口感不及LGB的CHEWY. 左手邊的是酒心. 也很不錯.




當然一定要有COFFEE 送呢D DESERT!



最後, 送上CAPRICE自家的烏結糖, 有CARAMEL有牛奶玫瑰開心果. 殺晒!





不經不覺就食了2個小時. 開開心心傾下真係難得一樂事.  其實發生了小趣事一樁. 好友不想我破費, 自己扮去WASHROOM想先付款. 誰知細心的經理知道我是請我這好友食生日飯, 所以拎返佢的CREDIT CARD比我, 通知我佢想比錢. 最後朋友去完WASHROOM返黎見到自己的CREDIT CARD在檯面知事敗!! 我仲講笑, 話我同CAPRICE好熟架~ ! 真的不得不讚呢度的服務, 無得頂!!!


雖然都唔算便宜, 偶一為之, 真係食得好開心




** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~  **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~





沒有留言:

發佈留言