2013年9月15日星期日

在台北的不一樣旅客活動 - 釣蝦 ~

這篇想寫很久了......竟然要到放於暑假才完成..

暑假和豬仔另有他好朋友和媽媽一齊去了台北10天, 當然要安排一些小朋友的活動, 玩到無野好玩, 去台北釣蝦~ !!!  這個地方是兩位公子很期待指定要去的.

之前我做了RESEARCH, 揀了春城釣蝦場, 因為評語是最好.

我建議早上去完故宮博物館, 下午才去釣蝦. 因為都順路, 如果只去釣蝦好像有點傻~

我們是星期一去, 很奇怪都很多人去, 講真, 這裡有點僻, 是要專程來. 而且很多是中年男士. 有些很PROFESSIONAL, 有自己釣蝦杆!


環境都算OK大, 乾淨企理, 服務員很有禮貌. 有2個蝦池. 忘記了是多少錢, 好像是NT300一小時, NT500/2小時. 我們要了3支杆.  我釣了一陣已去了睡 (因為當時仍不舒服)

開始時, 孩子們都沒耐性, 釣不到又發睥氣~ 到阿仔們各自釣了第一隻, 就興緻勃勃不肯走了! 其他PROFESSIONAL平均每5分鐘就釣到一隻, 我們目定口呆又無癮(尤其係D仔釣極釣唔到時!!!)

這個場平均每30分鐘老板又倒一大桶新蝦入池, 都算不錯有良心!

釣了2小時才有1X隻 , 好過無啦~ 幸好有一位PROFESSIONAL見我們太可憐了, 送晒佢釣到的蝦比我地, 佢就係平均5分鐘釣到一隻果位. 人地一支杆一個鐘都多過我地3支杆2個鐘!!! , 最後有5X隻~ 好開心~




釣蝦場有地方比我地整左D蝦食, 可以先洗淨再鹽燒.



開始時我覺得都收得貴, 不過, 每隻蝦都起碼有7吋大大隻, 仲好多膏, 我又覺超值了, 超鮮甜好味!!! 佢地食到LAM LAM利!


春城釣蝦場(24小時)

地址 : 士林區至善路二段471號 (外雙溪)

電話: 02-28411997
 




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧




請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~



沒有留言:

發佈留言