2013年9月15日星期日

** 純分享 - Mia 2 **




其實Clarisonic Mia2 並不是新的產品, 我都已經見過不少Blogger介紹。本來我並不打算分享,但係上次我係Facebook post左我買了Mia2的相片之後,好多朋友都想我分享一下用後感受。

我買了兩個機頭可以同豬仔兩份用,白色係正常皮膚,灰色係比男性用,刷毛亦都粗一點。盒上說明每3個月要換一次刷頭.

根據資料, Clarisonic 是用了Sonic的原理, 以每秒種300 movements 的mircro massage 去按摩你的皮膚, 去按走毛孔內的污垢. 可以比起手去清潔面部乾淨多6倍, 所以令你的毛孔之後更乾淨, 可以吸收之後的護膚品更好.

Mia 2 有2個力度可揀, 普通和勁D, 我只會揀普通, 因為其實都幾勁了. 每次CHARGE滿電可以用10-12次, 每次有自動PROGRAMME SET好一分鐘, 一分鐘自動停. 可以配用任何洗面產品, 我自己用了洗面GEL. 不想要太多泡.

未用Mia之前其實我下巴位置好多粒粒,雖然好多中醫話係我腸胃排泄唔好,但我唔認同因為我日日可以去到一至兩次洗手間,唯一原因係我飲不夠多水。

Mia其實並沒有好似宣傳單張或Blogger咁講減少左暗瘡暗粒,可能呢個係個人問題。但係所有暗粒都比以前容易唧出來,呢個係事實。

另外每次用呢部機去洗面我覺得都好似好"猛猛緊"的感覺, 唔知係唔係因為"省煲"咁"樣省面的原因,的確係令到面部死皮減少,角質層亦都冇咁厚,所以覺得塊面好似乾淨左咁。但係其實我都唔建議每日試用,雖然每次只是一分鐘,但就算用最細力度,其實摩擦力亦都不少。試想像每日"省煲"咁去省塊面,都唔係一件好事。雖然盒上說明建議我地每日用2次, 但我會通常每兩日先用一次,尤其是係化濃妝之後必用。



呢部機其實唔算係深層清潔,最多只係可以當係洗面洗得乾淨同埋減少角質層死皮的累積。呢方面我已經係上次係Reenex做facial時得到佢地的證實.





** 分享完畢,多謝收看**

這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~





沒有留言:

發佈留言