2013年9月15日星期日

Absolute Care Plant Stem Cell Eye Lifting Serum 用後分享


一生人, 買過唔少Skincare, 好多時大部份雖然言過其實, 但好在都唔會用壞人, 但都總會遇到一兩件蛋散, 仲要係"貴的蛋散" !!!

錢花了都算, 其實最唔開心係滿懷希望而落空的心情. 我講緊的是eye care product. 市面上大部份"La"字頭的eye care 我都用過,La Praire, La Colline, La Mer, La Swiss, 仲有很多不知名的"La 乜"和Valmont , 數得出的我都大部份試過,無一隻真係work, 用完La Mer仲送了兩粒油脂粒比我!人地話CDP 好WORK , 我本來想買埋架啦, 點知好多客知道我有呢個意慾, 起碼8個private message我, 叫我千其唔好徙錢, CDP是無用的, 而且是我的Absolute care eye lifting serum 4倍價錢有多、盛惠幾千!大佬, 我唔係發左, 用左幾千又無效我真係會殺人!! 所以話呢,好物難求!
所以當我用完這Eye Lifting Serum 時, 我知道呢隻PRODUCT一定得, 因為過得我呢個奄尖鬼的一關, 衰極有個譜, 而且我好有信心唔會衰添! 呢個產品我基本上無公開賣, 只係口講幾句介紹下比客人, 點知2日就賣晒第一批!

Absolute Care Eye Lifting Serum  幹細胞再生眼部緊緻精華 30ml



這個幹細胞眼部緊緻精華採用了先進瑞士幹細胞科技 "PHYTOCELLTEC", 這專利科技將植物幹細胞融入護膚品內, 有效改善細紋, 加強抗皺效果.


首先講下幹細胞是什麼 : ~

生命的起源於幹細胞,各種組織和器官由干細胞發育分化而來,個體的生長與發育需要細胞的參與,正常的衰老死亡與細胞活力下降是有直接的關係。幹細胞用於美容方面, 是可以激活休眠細胞、修復受損細胞和促進細胞再生。

抗衰原理:

1)、修復受損細胞:在人的生命活動過程中,污染的空氣以及不良食物(色素,防腐劑)的攝入,導致人體內外環境的不平衡,積累大量的自由基侵蝕細胞膜,使細胞受損,發生炎性反應,導致器官功能下降。 幹細胞進入人體後偵測到受損的細胞,為這些細胞注入營養因子(針對性蛋白質),達到修復受損細胞的目的。

2)、激活休眠細胞:幹細胞進入人體後通過帶動沉睡的表皮干細胞的運動,達到激活的目的。人體90%—95%的表皮幹細胞都處於休眠狀態,1個表皮幹細胞可以分裂生成400萬個活體細胞。
3)、促進細胞再生:幹細胞在生理情況下處於靜止狀態,只有在接收動員信號後才啟動其自我更新和分化機制,更新衰老死亡細胞和修復損傷組織。而幹細胞是機體細胞最好的動員信號。
所以點解幹細胞的產品售價昂貴是有原因的.


這眼精華是比較液體, 很水很快吸收, 水潤而不怕會衍生油脂粒的.



這系列不含以下不良成份 :
- Parabens
- S.L.S / S.L.E.S
- Propylene Glycol
- Silicone
- Mineral Oil
-  Petrolaturm
適用於針對 : 平伏眼肚, 緊緻, 提升, 減淡細紋的深度


使用方式 : 早晚各使用一次, 每次用一小粒米的份量已足夠用2隻眼. 如配合按摩效果更佳.



此款眼部提升精華,能提供即時和持久的提升效果。它是基於先進的PhytoCellTec™技術,該技術是促進人類皮膚的幹細胞活動,以達到嫩膚、減少皺紋的功效.


配方包含:

Easyliance TM    一個超級先進的活性成分,在皮膚的表面上形成拉伸膜,提供立即和持久的收緊效果.
Matrixyl™3000   極強的抗皺成份,MATRIXYL 在很多歐美的知名眼部護理品牌都是常用的成份.
Idealift™        一個創新的活性成分,對抗皮膚鬆弛下垂,並改善抗重力作用.
** 用後感分享 **- 對於這個EYE SERUM, 我用完之後, 真係有好爆的感覺, 因為我都算是資深EYE PRODUCT的用家, 平的貴的都用過, 但從未有一隻是我一用完之後已立即愛上並批准佢入宮!

- 每次用一小粒份量一隻眼已夠, 唔好以為SERUM唔夠潤, 其實都OK夠, 除非你是極乾.

- 輕輕力按摩後, 你可能會有小小微熱和小小紅的感覺, 這是正常的, 不用擔心, 一會兒就無事.

- 我早晚都用, 早上搽完之後其實已可以FIRM一日, 好AMAZING. 我做了一個小小的統計, 我基本上買了這SERUM的客人都會WHAT'S APP問一問佢地用後的反應, 得出來的結論是, 30歲以上的人士, 搽的時候會有小小吉的感覺 (STINKY), 但30歲以下的人士就不會有小小吉的感覺, 莫非是因為年紀大的人細胞比較沉睡, 所以當一有D成份活化細胞, 所以活躍動感起來?

- 我有幾位客人的眼肚都是比較大些, 不約而同的告訴我好了幾次眼肚細左, 對眼紋也有改善. (其實完全消眼紋, 本人是覺得無可能. 只可以減淡)

- 個人覺得基本上這個eye serum都OK夠潤, 夏天用的話, 不用再加eye cream,  感覺會乾爽D. 當然如果眼紋真係超級無敵勁, 再搽埋eye cream 滋潤都無壞的.

- 有客人全面都非常易敏感, 也有客人話對Plant Stem Cell的成份敏感的. 這兩個情況, 客人應自行決定應唔應該用, 不是我的產品有問題, 而是幹細胞成份激活了你的皮膚, 也有可能把你敏感的細胞一齊喚醒.

- 持續使用4星期或以上, 你會發覺眼紋淡左, 勤力是皇道, 無得傾架!

以下是著名Make Up Artist Tata的分享:

http://blog.yahoo.com/tastyling/articles/1136509/index


以下是一些客人的分享: 





















沒有留言:

發佈留言