2013年9月15日星期日

黑糖綠茶檸檬寒天特飲 (有懶惰和認真做法)

今次是教大家一個懶同唔懶的黑糖檸檬綠茶寒天特飲~

不過我相信大家應該會對懶的做法有興趣多D ! 這個方法可用於製造任何同品牌的寒天的.

今次我是用了大家都無的黑糖檸檬綠茶寒天去做. 呢包係我上次去台灣和供應商見面時, 阿仔飲了一杯大叫好味, 一定要我即買一包回香港的.

成份說明標籤.

寒天是含有鈣, 鐵, 膠原蛋白, 酵素等. 食用後易有飽足感.

一粒大約是4CM X 4CM X 2CM

好了, 先講一個懶的做法 :

就是將一粒寒天, 用300ML的熱水溶了之後, 冷卻後放進雪櫃. 完成後, 會發現中間的位置會成為啫喱狀, 另有一些水不能凝固. 將中間JELLY狀的寒天弄碎了, 就成為快靚正又有得飲, 又有得"O趙"的特飲.

認真做法

用200ML或最少150ML的水開溶一塊寒天.

其實就算不放在雪櫃, 寒天自己都會凝固的. 這是1小時後沒放進雪櫃的樣子.

準備另一杯黑糖檸檬綠茶寒天 (如果不加冰用半粒, 如果加冰要用一粒)

之前用一粒做成的寒天切粒, 其實夠分2-3杯特飲~

將之放進杯內 (由於我沒有玻璃杯在家, 所以睇不出效果)

完成品! 可以用匙食~

懶同唔懶的做法, 分別在於唔懶的話分兩次做, 就可以自己控制寒天的甜度, 如果懶, 就只有一個甜度同埋唔可以加冰快D飲, 因為加左冰就會淡左.

其實這寒天尚有很多的變化. 有些朋友加上大菜做糕點. 我自已覺得配上柚子蜜, 或檸水都OK.

黑糖桂圚寒天那個, 如果加上杞子做糕點應該都會幾好味.

個人覺得這寒天的檸檬味不算太重, 反而綠茶味幾好. 我會最鐘意蔓越莓和冰糖蜂蜜菊花多點, 豬仔同豬爸就鐘意檸檬綠茶寒天~ 各有所好, 大家不用爭! 5種味都有晒係屋企, 再加上薑茶, 牛蒡茶, 真係可以好多CROSSOVER呢!

請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU"啦 !


沒有留言:

發佈留言