2013年9月15日星期日

中環搵食 - DOT COD

 
某天在中環工作時, 找了朋友去食LUNCH, 佢話想試DOT COD, 我話我唔鐘意食FISH & CHIPS WOR, 一舊炸粉~

佢話DOT COD一直被誤會只有FISH & CHIPS 十幾年, 其實唔係只有FISH & CHIP食架~ 咁好啦~ 順下佢意!

即上網睇OPENRICE, 評語是好壞參半~ 有人話貴, 有人話SERVICE唔好, 有人話唔好食..心已冷了一截!

佢地的SELLING POINT是海鮮是來自世界各地, 用不同的煮法把優點發揮..(希望係啦~)







呢D地方, 硬係覺得同我唔係幾啱FEEL, 感覺幾英式 (仲有點扮野), 當然, 多數黎呢度D人都係高層人士, 下下食幾百蚊個LUNCH咁易咩, 偶一為之仲可以~






朋友問我可唔可以唔點SET LUNCH, 我話是但啦~ 你鐘意就OK.

麵包籃3堤都好味, 因為其中一款得一個我無食 (右下)



APPETIZER是TUNA TARTARE. 這個TARTARE, 唔係話唔好食, 但講不上突出, 只要材料新鮮其實已成功了一半, 餘下的一半就是睇下你個SAUCE有幾SPECIAL. 好可惜, 這個SAUCE真係只是小小酸加小小甜. 完全沒有驚喜, 浪費了~







CRAB CAKE倒是好味鮮味, 外層的脆粉厚度剛好, 啖啖已MIX了汁的蟹肉, 好味到唔停得口, 我食了2粒~




洋蔥湯也不賴, 很像我在巴黎時飲的味道~ 芝士呀芝士~~~~






飲完個湯其實已飽, 好在聽個MANAGER話MAIN DISH都係要左一份.

主菜要來最簡單的多寶魚扒. 呢個魚扒真係好厚肉, 原條應該好大條. 我要了最簡單的煮法, 才可以食到佢的魚味, 不會喧賓奪主.

魚肉厚而滑, 鰭部都有肉和膠質. 不過這件魚扒也很不便宜呢~



DESERT TIME - ORANGE CREME BRULEE, 中規中距, 不過舊MANDALINE蛋糕仔真係大煞風景, 第一太薄, 第二太牛油, 好似油浸咁, 成件軟LAI LAI, 超唔掂!!



總括黎講, 我覺得呢餐都唔太值呢個價, SERVICE亦唔見好 (OPEN RICE的COMMENT原來係真架~ !!) 我會寧願去D酒店食LUNCH都係咁上下, 呢間, 應該無下次了~







這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~






 

沒有留言:

發佈留言