2013年9月15日星期日

< 真金白銀系列 > 森田藥化粧 親水化妝棉

一直我以為是自己的幻覺, 越來越覺得麗的化妝棉好"鞋". 我有比機會買多左幾次都係咁, 所以密謀搵其他. 試過萬寧果D, 仲衰, 又易爛又甩毛一樣咁鞋.
 
麗的化妝棉而家直情連滲透力都無, 最慘係我用黎卸眼妝, D EYE MAKE UP REMOVER直情係唔識索入棉花度, 次次都係棉花表面溜走晒D MAKE UP REMOVER, 仲要倒到周圍都係,  攪乜呀?? 


無意中發現了好物~ 森田應該無人不識吧?!! 估唔到MASK好, 連棉花都正!




終於我搵到一個比麗的好用的代替品 !見200片都係十幾蚊又試下啦~  比麗的滑D,薄D!也是長條形。敷T位toner mask perfect!








每塊是5.5吋 x 2吋.







質地一定比麗的滑, 唔鞋面. 而家又夠薄, 唔太徙TONER
 
 
敷T位同額位都幾PERFECT SIZE! (附上 : 彊屍被貼符照片一張!  )






$1X 蚊有200片, 都叫幾抵用呀~ 尖沙咀龍X藥房有售~



** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **




這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~






沒有留言:

發佈留言