2013年9月15日星期日

Overpriced 的 Mango Tree



香港的Mango Tree 據聞真的是泰國的Mango Tree 的海外分店, 也是最近大熱的一間食店.

位置在開平道CUBUS, 都是一些型格的大廈, 一層一間公司全用. 奇怪的是, 這大廈內有SALON, 有COFFEE SHOP, 有餐廳, 也有公司, 但又不覺得格格不入.




環境當然是很優雅的典型泰國餐廳FEEL, 中午時候很多人來BUSINESS LUNCH.

不知是否仍然很新, 侍應有點不熟手, 連基本餐具擺位都唔識!



豬頸肉不錯, 沒有雪味.



青咖哩雞味道不錯, 不過我嫌不夠熱和個汁可以THICK多少少.


蝦餅好味彈牙.


這個PAD THAI 不太像我們慣食開的味道, 因為唔夠酸.



但係蛋漿網做得好靚.




芒果糯米我最欣賞的是芒果! 因為一定要好大個芒果先可以有咁厚肉! SO FAR我係街市真係好少見到了.




你問我好唔好食?? 我覺得只可以講不過不失, 但如果挾持原著MANGO TREE的盛名來港, 咁我就覺得不算合格了. 而且我覺得都算好貴, LUNCH黎講不值這價錢, 睇黎都係食名氣同地點而已. 應該不會有下次了.

沒有留言:

發佈留言