2013年9月15日星期日

美顏三棗茶 --> 養出好氣息

冬天是女人進補最佳時機. 但相信很多香港大部份的女士都是忙, 有小朋友的更甚, 無暇去調理身體. 但如果自己身體唔好, 又如何去照顧家人和小朋友呢? 所以我覺得必須要好好先愛自己, 才有氣力去愛人.

 

我時常都話, 靚不是單靠化妝, 靚是希望由內到外. 血氣好自然身體好, 養好血自然可以化解很多問題. 除了吃阿膠條外, 我會建議大家自製 三棗茶”.

 

大部份女士都是血虛, 脾虛面色又差, 三棗茶是一個又平又補血的好物, 所費無幾.

 

三棗就是紅棗, 南棗, 金絲蜜棗.

 

我自己的做法是紅棗6-8, 南棗2-3, 蜜棗2 (紅棗和南棗剪片), 4碗水先大火煲滾後轉慢火煲45分鐘. 所有棗粒本身已有天然甜味, 所以完全不用加甜.

 

我會買連核的棗自己去核. 先用滾水泡一泡去走灰塵才煲. 要是不想開火煮, 剛最好是臨睡前放入真空杯焗一晚, 第二日才飲. 男女合用, 每天可以飲一碗. 持續飲用絕對可改善氣色, 增加抵抗力.

 

其實份量可以自己根據自己體質而調教, 例如燥底的朋友可以用少些紅棗, 以南棗代替. 由於我自己是很虛寒的人, 所以很受得到紅棗, 以前天天飲紅棗當歸水都沒問題, 所以沒有一定的秘方, 不會一本天書睇到老,  只要跟自己的體質去試就好了.

 

另外, 可以加入其他材料做出變化. 我常加的配搭有杞子, 紅參, 花旗參, 桂圓. 這也是視乎我自己的狀態, 天氣的變化而加入不同的材料.


 

有人說這三棗茶可以治小童的氣管敏感, 這個我不確定. 但是可以改善血氣是肯定的.

 

這杯成品是香甜美味!





當然唔係日日都有時間同心情去開壇做茶的時候, 所以有時一次做兩天的份量, 也有時我會偷雞沖四物茶, 桂圓紅棗茶或薑茶代替o, 最緊要係keep住飲這類東西才有效麻.

女人真係唔可以懶
, 自己副真係要比d心機keep~

分享完畢了, 今天是除夕, 希望大家係2013年更加美麗更加健康!













謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~



這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~






 

 

沒有留言:

發佈留言