2013年9月25日星期三

* 真金白銀系列 * - Tatcha Camellia Beauty Oil 山茶花美顏油


前文分享了Tatcha的Enzyme powder

http://cindychowbb.blogspot.hk/2013/09/tatcha-rice-eyzyme-powder.html



今次再分享Tatcha 山茶花美顏油 50ml




雖然這美顏油適合任何膚質,一點都不便宜(HK$1200), 但也貴得有道理。


成份有山茶花油,角鯊稀都是幫助保留皮膚水份、鎖水功效。甘草萃取,用以鎮靜皮膚,而且配合青竹和綠茶的芬芳,(但其實我覺得我聞到薰衣草味多D!)。另外有24K金箔片,也是鎮靜皮膚之用。


 




暫時我在晚上正常潔面程序後,用完化妝水就可以直接使用這美顏油。在這夏秋交接之時,用三至四滴已夠全面按摩之用,如果接受不了油膩感,可以在化妝水仍未乾透之際,用兩至三滴在手心按摩,然後印下印下在面上。


雖然是油質,滲透得很快。我是乾膚人,對油物接受力高。而且搽上面後,你會感覺到這beauty oil份子細,相對吸收快。



其實這支美顏油雖然貴,但每次真的的用很少已足夠,所以真係貴買平用。如果用在頸上按摩,加多兩滴已足夠。


這個美顏油奇妙在,你用完之後,會覺得塊面的肉好似soften 左。我唔知點形容得貼切D,但你會覺得塊面滑左、柔軟左,好神奇。

有時我會搽完油之後, 再用一塊熱熱地的毛巾蓋上面20秒, 毛孔張開, 再吸收晒精華的感覺好正, 不過唔係個個人會受得~

Joyce Beauty BA哥哥教我用在髮尾,令頭髮更有光澤。但sorry囉,我唔捨得將千二蚊的油用在頭髮上,講到尾最緊要塊面靚!


歡迎按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~





4 則留言:

  1. 好用又有效果, 價錢貴些可以接待.

    回覆刪除
  2. 我都覺得佢好好, 我早晚都用.......每次3滴, 真係有排用. 但同你一樣...唔好玩, 搽頭髮, 唔捨得呀!

    回覆刪除