2013年9月15日星期日

Ms B Cakery - C'est La B , C'est La Vie!

如果你以為這是一間普通COFFEE SHOP, 就走漏眼了!!

C'est La B 其實是大有來頭, 我講SEVVA你未必會知 (但我自己頗喜歡SEVVA的環境, 在PRINCE'S BUILDING頂樓欣賞日落HAPPY HOUR (如果好天氣唔太熱), 在露天坐SOFA 吹水等到天黑, 超RELAX (雖然閒閒地HAPPY HOUR飲六.七百蚊酒, 因為一杯HOUSE RED都$200有多, 仲要得好少~ 但去果度, 預左)

OK, 講返SEVVA 創辦人BONNAE GOKSON, 你又再問我係乜水了. 如果你是煲FASHION大的上一代, 一定會知, 佢係香港CHANEL以前的話事人, 之後再有攪JOYCE BOUTIQUE. 佢的品味是不用置疑!!

近幾年BONNAE都是醉心做飲食..這間C'est La B開了一年左右吧.

掌陀手對品味要求高, 真係求其出手都有TASTE. C'est La B..給我的印象是COZY, 法式, 全黑. B應該是代表她自己. 店內後多蝴蝶的裝飾 (雖然蝴蝶的法文不是B字頭), 但我相信她用蝴蝶化表美麗和"變化". 店內的裝修聽聞花了過百萬, 大部份都是DESIGNER CHAIR AND TABLE.



燈飾也經過改裝, 變到自成一格.




Metalic Cake Slice 做牆飾好貼題, 型!
 

店主是知名品味人士, 佢的店當然唔會求其拎D蛋糕出黎過骨. 店有好幾個SIGNATURE CAKE, 其中一個就是RAINBOW CAKE.. 這裡的蛋糕身價也不便宜, 全個買約1千元.



賣相看到的確令人心花怒放, 氹到女人開心, 堂食一件 $80. 你話好好食咩? 我覺得又未算. 起碼佢的雪芳蛋糕唔夠軟綿. 味道亦只是一般. 餅底永遠是最好食, 我話O既~ !






聽聞這件RAINBOW CAKE , 令店主和美心對薄公堂, 話美心抄佢的IDEA, 係有D似O既, 但睇真D係真貨和A版囉, 從來都是社會現象, 知識產權在香港/中國從來都係有名無實.


我其實食完十幾件壽司已很飽, 但朋友的SWEET TOOTH好勁, 話點都要食多件. 這件CHOCOLATE MOUSSE CAKE, 食完之後會叫OMG, 無什特別~ 餅底有點NUTS咁啦...


 
反而這杯ORGANIC HOUSE COFFEE叫我留下好印象, 香濃又有AFTER TASTE. 我是怪人, 我去COFFEE SHOP 90%時間都是叫HOUSE BLEND. 因為我覺得HOUSE BLEND是代表你店招牌之作, 連鎮店之作/本份都做不好, 還談什麼??






總括來講, 消費當然是不便宜, 但從來品味有價. 耐不耐去一次令自己開心, WHY NOT?

Ms. B Cakery 就在鮨辰隔離, 大家可以找找看.

** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **



這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~






 

沒有留言:

發佈留言