2013年9月15日星期日

Handybio迷思後再迷思...........

點解會有呢一篇「Handybio 迷思後再迷思」出現呢?

Handybio這部機我應該買了2-3年,巳不是什麼新產品但用完第一支清潔精華之後我已荒廢了它,一來精華貴,二來連綿花都要用返同品牌,我覺得好煩。

最近,小美容電器又再風行,見人講得咁好又吸引,心思思又想買Hitachi。問了幾個熟朋友,個個都鬧我,話我巳有Handybio, Clarisonic MIA 2, Sassou Massager,Ultrasound, Talika Duo了,仲買??錢多呀?

好的好的,唔買!Handybio一直是我買了又覺得浪費的一部,因為我有不明不白之處。以我的性格,我係會堅持搵出真相的人。我不明白的地方有二:
1. 真係一定要用返佢地原裝精華?
2. 用其他東西得唔得?

根據說明書,是需要用專用已離子化Ionized 的精華,因為精華已離子化的原因,所以才咁貴。

我上網睇左好多資料, 其實唔係太明, 可能我唔係理科人.以下為比我淺易D, 我明白少少。


認識離子導入


是利用電性原理,利用傳送電離子的效果,而經由正負離子交換的作用,將保養品導入皮膚。離子導入,導入前必須先使用水或化妝水,用以濕潤皮膚除去脂質,進而製造導電的有利環境。使用離子導入時之保養品須為離子化及水溶性的物質,才能將保養品送入皮膚內。操作機器進行離子導入時,切記電流勿過強,否則會刺激皮膚,皮膚若有傷口,則會有小小的刺痛感,因皮膚較脆弱及敏感,此屬正常反應。

作用原理:

在直流電場力的作用下,帶電荷的保養品離子產生定向移動,在陰極墊中,帶負電荷的導入保養品離子向皮膚方向移動,進入真皮層組織內;在陽極墊中,帶正電荷的導出保養品離子向美顏器化粧棉方向移動,以清除毛細孔的污垢;皮膚表面有大量的毛孔和汗腺管口,是離子化保養品的進出口。一般離子美容只能導入至皮膚內1~1.5mm深,保養品在進入皮膚組織後,會形成離子堆,可慢慢通過血液及淋巴液,並不會破壞保養品的結構,只導入其有效成份,而直流電的生理作用可使局部的小血管擴張,可促進血液循環,並使細胞膜的通透性提高,從而加強物質代謝,加強組織營養,進而提高細胞的生理功能。

如圖:正離子導出http://home.pchome.com.tw/togo/wenlia88/651-4.gif

負離子導入 http://home.pchome.com.tw/togo/wenlia88/651-5.gif

我知我好無聊,我反覆用不同液體幫handybio做實驗,我要知道係唔係真係一定要用專用清潔精華才可導出污垢。

實驗開始。先準備:
- 半年無做facial的面一塊,正常清潔有做的,每次實驗都是起碼隔4-5天才做,以示公平。

好了,用返佢D精華, 當然會有污垢





一直以來我只用泉發化裝水或花水,效果是:有污垢在綿花





之後我用SK II facial treatment Clear lotion, 效果也是::有污垢在綿花




突然間有一位blogger提醒我,話用架機係咁「碌」塊面,一定會有 污糟野架。咦,係喎!又有道理,但我都係信實証!我又買支Spring water 返黎試。點知~~~~


handybio water


點「碌」都係白綿花一塊!



** 不要以為實驗就此完結!**

我癲到將這實驗在美國進行多一次!這次由一位在美國住的美女客人陪我一齊癲!由於我知佢有一部離子水機在家而且又有handybio機在手,這任務非她莫屬!這部機是可以做離子化水份成為美容水的。




實驗証明 :用離子水有污垢在綿花!






經過這幾個實驗之後,又產生另一個迷思--> 咁即係大部份化裝水和花水都有離子化?有冇朋友可以解答我???


沒有留言:

發佈留言