2013年9月15日星期日

台灣黑金傳奇 - 黑糖四物茶

這篇REVIEW是為我尊敬至愛的姥姥寫的!!

大家米睇我"肥C大隻" 其實我有貧血的~ 呢個黑糖四物對補血都有一定的作用.

主要材料 : 當歸(補血), 白芍 (去濕), 熟地, 川芎 (去頭痛, 頭風), 枸杞 (明目) , 黑糖 (性溫整腸胃的功效)<< 我幾時做埋中醫C o既???)

每粒結晶大約SIZE是2 x 2 x 1.5CM, 一粒可用500-600ML熱水沖..分2次飲用. 一包有15-18粒不等. 因為是人手切割. 600克左右一包.

我平常會用真空杯沖焗, 記得飲之前要攪一攪個底先倒出黎飲, 否則第一杯會好淡, 第2杯因為黑糖晶體係底部, 就會好甜架啦~

飲後分享 :

之前我一直都無買這個是因為我自己偏向鐘意薑茶的辛辣, 一飲即暖. 但有些熱底的朋友唔受得就會喉嚨痛. 不過試過這個黑糖四物之後, 又覺得很不錯.

這個是沒有薑和紅棗的成份, 對於不愛薑和紅棗味的朋友是個不錯的選擇. 不過聞的時候, 當歸味很濃郁, 入口的時候, 又不覺得好大陣味. 我會覺得這是個"溫補"的好方法, 而且飲完之後, 覺得成個人都好滋潤.

另一篇我之前寫的薑茶REVIEW :

http://www.facebook.com/pages/C-dou-C-dou/254927723414?ref=ts


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU"啦 !


沒有留言:

發佈留言