2013年9月15日星期日

養生椰棗


這篇文本來應該本年前出了, 最衰係我, 掛住食呀食, 食晒唔記得影相, 無得寫文!

多謝好友CONNIE知我喜歡有益的小食, 所以叫人在台灣訂了這個椰棗給我吃, 真係好有我心~



本人是棗類食品的SUPER FANS, 因為棗能補血, 令人面色紅潤有生氣, 三棗茶是我之前介紹過的又平又好的食療之一.

椰棗是天然食品, 原產地是伊朗, 食落係有棗的甜美, 再有豐富的維生素B1, B2, C 和礦物質鋅和鐵, 對女人尤其好!

這個小吃是現做的, 接到訂單才做, 保持新鮮, 不含防腐劑. 所以收到之後, 可以放在雪櫃, 食之前放在室溫10分鐘就可以回復口感. (不過通常我都唔駛放入雪櫃好快食晒, 因為我們一家人都愛不釋手, 尤其我老公~)

每一小包都是MIX, 一粒是夏威夷果仁, 一粒是核桃.


 

似唔似串燒3兄弟?? 我比較喜歡椰棗配夏威夷果仁, 真係SUPER MATCH, 無敵好味!







P.S 這小食一D都唔便宜, 但好過食D無益O既野, 你會好珍惜咁食每一粒~!

請大家LIKE我的FACEBOOK FANS PAGE "C竇" , CLICK以下ICON再按LIKE即可!

得到第一時間的美容/時裝的UPDATE

也可以到FACEBOOK 找我~

沒有留言:

發佈留言