2013年9月15日星期日

ilcsi 匈牙利有機天然護膚品 Sour Cherry Gel Mask - 收毛孔之選

ilcsi 的 Mask 強項除了是FIRMING之外, 這個 Sour Cherry Gel Mask 是暫時我用過最WORK的收毛孔mask.

以我之愚見, 其實我覺得泉發的Toner 在收毛孔方面也同樣出色. 基本上我每天朝早洗完面後, 就會用2塊單層的"麗的"棉花濕了泉發的玫瑰花TONER, 撻住鼻翼兩旁毛孔較粗的位置敷幾分鐘, 再以該片棉花搽均塊面先化妝, 咁會毛孔細D, 上粉D, 價格亦化算.

這個Sour Cherry Gel Mask 會是進階的修護. 以前好多客人都問過我有乜收毛孔的產品, 之前我會答真係無乜, 毛孔粗左不易細返, 用MTS可能會有少少效. 而家呢個Sour Cherry Mask 可以幫下手.

ilcsi Sour Cherry Gel Mask 酸櫻桃面膜.
原產地 : 匈牙利 (有機認証)
重量 : 50ml

適用 : 任何膚質, 尤其是缺水, 毛孔粗大, 暗啞, 此MASK可抗氧化.


一打開, 真的有點酸味, 很像果醬! (我想起玫瑰果JAM ~!!)  事實上這MASK的味道似仁稔 (你地知唔知係乜野呢???)



同樣地, 我會以 1份約5毫子SIZE的SOUR CHERRY MASK加上0.5份EVIAN 或有機的TONER (不含酒精成份), 其實我覺得加上ESSENCE都可以的.







**  用後感  **
 
-  我的粗毛孔集中在眼頭以下, 鼻翼左右兩旁位置, 這個MASK每一次敷完都會覺得我那位置的毛孔是細了. 全面都白左D. 這個MASK的FIRMING感覺就沒有STONECROP咁勁, 有少少啦~

-  建議一星期用最多2次可以了, 每次敷15-20分鐘後用水清洗即可, 再進行一般護理.





如有問題或查詢可以私留或EMAIL給我.


這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧




請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~




 
 

沒有留言:

發佈留言