2013年9月15日星期日

鮨辰 - 窩心的SET LUNCH


好友話帶我食最近好出名的明星食店, 很多明星都愛去, 然後由後門走. 店在我小時候住過的地方附近, 大坑, 但由天后出地鐵會近D. 很開心又舊地重遊, 但已人面全非大執位了~ 所講的就是呢間鮨辰. 門口的裝修的確好有IFC那些日本餐廳風格.



內裡是比較細但簡潔. 大約只有30個位子另有VIP房.




我們2個人吃了SUSHI SET. 大部份日本餐廳SET LUNCH都是定了壽司SET有什麼的. 這裡貼心之處, 是可以比你任揀10款, 其中有一款壽司可以重複 (好像我就要了2件TORO), 但如果2個人都是叫SUSHI SET, 咁大家的SET的內容都要一樣. 我覺得FAIR呀, 咁壽司師傅慳D時間, 同一款同時做2件.

當然, 我和朋友的口味未必一樣, 例如我唔食鰻魚的而佢想食, 咁我地都要但我地交換, 佢食晒D鰻魚. 佢唔食燒尤魚的, 就比埋佢果件我. PERFECT鳥!!



雖然話係SET, 但都好多款揀不欺場, 連牡丹蝦都有, 燒尤魚出奇地好味~ 我仲叫了小黃魚.


連海膽都比揀算小有, 不過味道不夠甜, 但OK的. 魚子新鮮唔腥但不夠咸. 帶子比我想像中薄, 唔夠口感.



TORO 是雙層, 口感OK但唔夠肥美.


仲有每人一客鐵火卷 (6小件)


最後送上雪糕, 也是必須2個人揀同一款, 今次我就了我朋友, 要了RUM酒雪糕.
 
 

唔好以為我好似諸多不滿咁, 其實我覺得OK架, 我欣賞佢地比我揀壽司的窩心, 同埋唔係求求其其比你揀玉子, 蟹柳壽司. 做LUNCH只係幫下交租, 每SET約$210 (食晚餐貴好多, 每人起碼$600),所以我滿意的, 有下次!!

地址可在OPEN RICE 找找啦~




** 謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~ **



這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~





沒有留言:

發佈留言