2013年9月20日星期五

*真金白銀系列* - Nu Skin Galvanic Spa System - Part One 美顏篇 - 全方位使用分享文.


首先, 我要利益申報.  之前由於我有藥劑師朋友同我講, Nu Skin 的Supplement質量很不錯, 反正我都要買比老公同自己食, 所以我join了NU SKIN. 由於我唔識人做NU SKIN, 所以我找了一個朋友搭上搭, 搵到一個是NU SKIN的會員做我的推薦人 (因為入會必須要填邊位阿虫介紹我入會).  入左會之後唔夠3日, 已有人HEADHUNT我, 因為我第一次買了幾千蚊野. 她是果位搭上搭我都唔識的會員的區域領袖, 經人找我問問有無興趣聽什麼講座.


我好老實同佢講, 我唔會去SELL人, 我話我自己盤生意都唔SELL自己的客, 所以我無興趣去SELL人(因為之前聽了不少朋友的分享, 說你買過一次野之外, D SALES成日不停CALL你煩你, 叫你買乜買乜, 我好怕呢D, 我會發脾氣鬧人!!) 我最怕人S ELL我野, 我想買我自然會去了解. 佢聽完我咁回應之後都無再問, 不過我亦同佢講, 我可以聽下你地點運作 (其實我是出於200%的8卦+好奇, 因為我有好多疑問, 例如點解我見YAHOO 拍賣場有人會可以$2900 出售, 唔通係假??  / 產品比我知的最低DISCOUNT SYSTEM仲要平??? 條數點計出黎?? 站在一個生意人的立場和好奇, 我好想學下野, 知道葫蘆賣什麼藥.


最近, 美容界瘋傳/瘋講這部機有幾咁"神", 我身邊的雌性物體有80%都有談論這部機! 有很多朋友都問我究竟係唔係真係咁掂????  所以我打算寫一篇中肯的分析/分享文給大家參巧. 我不排除有太多SALES過份誇大, 用羊群心理做勢, 始終佢地都係做生意, 唔係個個好似我咁傻, 自己賣緊的牌子都會話有地雷產品. 以下我寫的, 都是個人意見, 啱睇可以睇下, 唔啱睇可以一笑置之~

我手上有的這部SPA機是問朋友借來玩下, 並不是最新的一款(應該是第二代, 現在是第三代), 但功能是大同小異, 而且都係用同樣的產品去做機, 所以我覺得問題不大. 

這部機的賣點, 是一部可以在家中進行美顏, 纖體, 健髮的護理療程. 對於健髮我又無乜需要, 所以我會集中分享美顏和纖體和去皺, 會分成3篇 (一篇都太長了~ >_<).

講了咁多廢話, 而家真係入正題啦~ 多謝大家咁有耐心仲睇緊~ 以下我是寫有關第2代SPA機. 第3代和第2代的分別大致是機頭有少少不同. 我比較過2代的用法說明書, 沒太多分別, 也用同一款GEL.

我的第2代有4個可以轉換的機頭 :



1. 去皺去紋
2. 頭髮護理
3. 纖體瘦身
4. 調理 (即深層潔淨 , 收緊, 加強修護)

機身背部有導電流的金屬板, 使用時手要微濕接觸.



使用AAA電芯2粒.

Photo 27-6-13 6 47 53 AM

根據說明, 是配合其FACIAL GELS使用. 透明那支是淨膚精華PRE-TREATMENT GEL 汙 (即做導出清潔), 藍色那支是修護精華TREATMENT GEL (導入),一盒共8支,每支4ml, 各4支,不可分開買.



每盒產品會有好清楚說明, 例如是用導出定係導入? 機頭類型 ? 使用時間.

左邊是第2代說明圖,右邊是第3代



轉換導頭 :解除已裝上之導頭:握住修身美顏SPA機, 拇指按在導頭釋放鍵上,而另一只手則放在導頭的兩側,然後緊按導頭釋放鍵緩緩將導頭除下。 

安裝導頭:將美容儀的顯示屏朝上,並將導頭上的定位記號也朝向自己,把導頭緊壓入導頭接駁處扣上即可。如導頭未能接駁上,請檢查一下美容儀的接駁位置是否正確。如錯誤地用力硬壓上去,美容儀及導頭皆有可能損壞。而
當導頭未能裝妥,美容儀將無法形如運作。


開啟電源:按一次顯示屏下方的設定鍵,顯示屏會顯示「一個噴泉」的圖案。


設定正負電極:當電源打開,而顯示幕顯示「一個噴泉」圖案,表示美容儀為負電極的狀態。如需設定正電極(「兩個噴泉」),則再按一次設定鍵即可。
 
Photo 27-6-13 6 48 51 AM

設定時間:當您完成電極的選擇並等待到顯示屏出現「1」時,即可重複按壓設定鍵, 設定2丶3或5分鐘的修護時間,直至選擇到合適的時間
 
您可持續地重複按住設定鍵,直到顯示屏所有圖案消失,便可重新輸入以上各設定 

啟動微電流 :
以微微濕潤的手握持修身美顏Spa機, 而手指必須接觸著美容儀背面的「金屬面板」,以導頭頂部輕按於需要修護部位的肌膚
按摩時手部應與「金屬面板」保持接觸,如在修護療程時手部離開了面板,只需要再調整手握的方式,繼續按摩即可。
當美容儀發出1, 2, 3 響"嗶"聲,即表示美容儀已為你分析並設定適合你皮膚的電流水平。
當顯示屏出現三個箭頭時,即表示修護療程正在進行。於療程進行中,美容儀會每隔20秒,即響「嗶」聲一次。而當美容儀連響「嗶」聲兩次;及顯示屏出現「√」的圖示,即表示療程已完成。  P.S :使用前請先撕下修身美顏Spa機上的保護膠貼,否則不會導電。 
 
 

  淨膚療程(導出)
 療程前準備:清潔面部及頸部的肌膚,並以乾毛巾抹乾。 
- 塗抹淨膚精華:把淨膚精華均勻地塗抹於臉及頸部肌膚。 
-  設定修身美顏Spa,以進行美顏淨膚療程: 
- 按一次顯示屏下方的設定鍵,顯示屏會顯示「一個噴泉」的圖案。 
- 接著在「噴泉」圖案的下方,會顯示「1」字。 
- 顯示屏出現「1」字後,立刻按壓設定鍵一次,出現「2」字,則表示設定2分鐘淨膚療程。 
-  如果時間設定錯誤,可以持續地按住設定鍵,直到「一個噴泉」圖案再出現,便可重新輸入以上設定。 
 
- 進行美顏淨膚療程:以微微濕潤的手握持修身美顏Spa,而手指必須接觸著美容儀背後的金屬面板,以導頭頂部輕按於需要修護的部位。美容儀隨即會發出123響「嗶」聲,即表示美容佼已為您分析並設定適合您膚質的電流水平。當顯示屏出現三個箭頭時,即表示修護療程正在進行。按摩時美容儀不要離開修護的部位,並只可按摩已塗上精華的部位。同時,手部仍應接觸金屬面板,如在修護療程時手部離開了金屬面板,只需再調整手握的方式,繼續進行療程即可。 
於療程進行時,美容儀會每隔20秒,響「嗶」聲一次。而當美容儀連響「嗶」聲兩次,及顯示屏出現「√」的圖示,即表示療程已完成 
如欲關上電源,只需持續地按住設定鍵,直到顯示屏所有圖案消失為止。使用後,請以濕毛巾將肌膚及美容儀上多余的精華擦掉。 


美顏修護療程(導入)

- 按兩次顯示屏下方的設定鍵,顯示屏會顯示「兩個噴泉」的圖案。 

- 接著在「噴泉」圖案的下方,會顯示「1」字。 

- 顯示屏出現「1」字後,立刻按壓設定鍵兩次,顯示屏出現「3」字,則表示設定3分鐘修護療程



如果時間設定錯誤,可以持續地按住設定鍵,直到「一個噴泉」圖案再出現,便可重新輸入以上設定。 

 - 進行美顏修護療程:以微微濕潤的手握持修身美顏Spa機,而手指必須接觸著美容儀背後的金屬面板,以導頭頂部輕按於需要修護的部位。美容儀隨即會發出123響「嗶」聲,即表示美容佼已為您分析並設定適合您膚質的電流水平。當顯示屏出現三個箭頭時,即表示修護療程正在進行。按摩時美容儀不要離開修護的部位,並只可按摩已塗上精華的部位。同時,手部仍應接觸金屬面板,如在修護療程時手部離開了金屬面板,只需再調整手握的方式,繼續進行療程即可。 

於療程進行時,美容儀會每隔20秒,響「嗶」聲一次。而當美容儀連響「嗶」聲兩次,及顯示屏出現「√」的圖示,即表示療程已完成。 





** 用後感分享  **

自從我爹哋5月突然離世,再加上發生太多事,又給朋友出賣,一下子的壓力爆發出來,身體固然出了問題,亦沒有時間去打理自己,每天都喊,沒有護膚之下,皮膚差到不得了。辦好了爹地的事之後,知道要收拾上路,重新振作。6月頭開始定下自救,可是原來差了之後是極之難回復狀態。我直情覺得自己的皮膚又乾又"鞋",爆晒粒粒,暗啞,下墜,敏感,搽乜都吉,要多壞有多壞,真係一舖清袋!我知道要時間慢慢康服(雖然我已心急到死(>_<)

當初我認識這部機,是因為身邊有3位護膚達人用家朋友,不約而同大讚呢部機,話係一部好全面由頭到腳都用得。我呢3位朋友唔係O野少,以用家來計,佢地買過試過的護膚品一定比我多,佢地對美的追求達瘋狂程度,只要有人同佢講,有野令佢會靚D,呢位阿太一定會打開銀包比錢買!所以既然連佢都話掂,我無奶油唔試下。

其實用之前的半個月我已好比心機日日敷MASK灌SERUM,但進展唔達我的理想,面色都係好暗完全無光澤,化妝也上不到粉先大鑊。之後我收到部機,開始時一個月,我隔日做。其實做第一次已好amazing, 面色已即時見到白淨左有光澤!  之但係我無人地講得咁神奇,做一次已可以達到睇到左右兩邊面的分別,有用家話用左第一次,做完左邊面已即刻瘦左變左V面!SORRY,第一次我真係睇唔到我V左,但係膚色好通透白淨是不爭的事實。

之後我做到第5,6次時,神奇的事發生了!那天晚上我如常做機,做完右邊面之後,真係睇到V左, 即叫老公睇下,問佢覺得有乜唔同。佢話右邊面好明顯尖左V左,之後就係咁鬧我,問:"你死囉,你攪左D乜野攪到鴛鴦面呀?(佢其實以為我打左針!因為我成日話想去打美容針瘦面)" 之後我話,我未做左邊面之麻,唔駛咁大驚小怪WOR~。不過真係好鐘意每次做完見到自己塊面又白又有光澤的感覺,好開心。下圖呢張相上左鏡已無咁V,其實真人仲V,面豬肉無咁墮。



說明建議是每週最少做一次,咁我覺得好合理。而且KEEP住做的呢幾個星期,我覺得塊面真係FIRM左V左,塊面有返輪廓(輪廓呢樣野已無左廿年~),可以KEEP到。或許是年紀唔細的原因,我覺得後生女1個星期做一次可以有效果,中女or above唔該自動自覺做密D,1星期2次或 2星期做3次係會好D, 路遙知馬力呀!

做完呢2個步驟之後,其實塊面感覺幾乾,呢樣係我唯一到目前要彈的事,其實D gel唔算貴,做一次都係幾十蚊,其實做完第2支後感覺沒有大家以為是補濕TREATMENT, 如果係咁, 大家就會失望了. 但我可以告訴你, 做完機之後, 再敷一個好質素的CREAM MASK(補濕又好, COLLAGEN又好, 滋潤又好, 總之不要PAPER MASK), 你會發現你的皮膚會有重大的改善改變.

好多客問我, 導入係唔係一定要用返佢支TREATMENT GEL, 其實我覺得無話唔可以O既, 只不過可能效果不必如原裝的好. 後生女皮膚好, 用乜都得啦.

咁呢個時候,我又發揮我的小宇宙,試下用其他啫哩物體去睇下得唔得。我用了第一的玫瑰補濕凝膠和Premier Aloe Vera Gel去單獨試,其實都OK. 但係如果我用呢2個做導出,又達唔到用返Nu Skin 那支Pre Treatment Gel 的白淨通透效果。我覺得其實導入可以用返出面的產品O既,只要係質量好成份好就可以,導出因為要MEDIUM有負極,可能真係要用返佢地支Pre Treatment Gel 先得。
我覺得做到瘦面的重點除了是部機和Gel之後,最重要是要按穴位通淋巴,另外手勢是向上,而且我都"碌"得幾大力下,順便當通埋淋巴,咁又真係幾見效!對於想要小面V面踢走包包面的朋友,我好推介呢部機!

由於我估大家家中最少都有一部美容小儀器,而我起碼有6部,但面只有一塊!假如幸運地你未買過其他機,我會勸你寧願比多少少錢買呢部, 因為真係幾多用途,由頭到腳都得。由於佢不設單買部機,其實Starter Pack包了好多產品,扣了之後,其實部機只係千幾蚊。一D都唔算過份。如果我早D有呢部機, 我未必會買Hitachi Hada Crie果部,因為Spa機真係做到我最想要的緊緻面部肌肉的功能,等面部肌肉無咁鬆弛,Hitachi 和市面上一般的機大多數都係補水補濕,大同小異。

再下去的是購買流程小貼士。其實為左解答我的客人有興趣想買但又怕比人煩比人hardsell日日call你的情況出現,我有以下小貼士:

1. 大家可以自己去Nu Skin的香港網站登記做會員,咁你就可以用批發價又唔怕比人煩你,如果你要填介紹人,可以私下找我問我的會員號碼,過程是非常簡單,幾分鐘攪掂。如果你們自己想再發展做傳銷事業,最好係你地自己開戶口。

2. 如果你唔想煩,又唔想入會,我願意為你們服務,以會員價再9折幫你地買,但以入數作實。可以額外附快遞送去你地址。當然如果你地經我買,當在使用上有乜問題,我會為你們解答,作為對C竇客人的額外服務(其實我已幫幾位客人買左幾套, 仲已交收埋)


下一篇會講纖體部份,至於去皺我再等緊美國新版的PRODUCT,容後再分享!


喜歡我這篇分享文的請給我一個讚或Share啦~謝謝呀!

請大家LIKE我的FACEBOOK FANS PAGE "C竇" , CLICK以下ICON再按LIKE即可!得到第一時間的美容/時裝的UPDATE

也可以到FACEBOOK 找我~


 
 

 

 

沒有留言:

發佈留言