2013年9月15日星期日

2012 Birthday Dinner @ LUPA

這兩年生日都很黑仔, 都是病到死死下, 咳到甩肺. 今年本來多位好友都訂了我夢寐以求以求想去的地方食飯 (包括SPOON 都無得去!), 只怪自己唔生性. 不過食乜唔重要, 最緊要係同鍚自己的人一齊食, 食乜都開心~

生日過後才去了食一餐, 因為之前咳, 乜都唔食得. 後來朋友訂了全城熱哄哄的餐廳- LUPA 和我一起吃. 據聞這間只開了幾個月的意大利餐廳是現時中環一族的大熱, 一來是有名氣, 是全城食家之話題. 二來食物水準不錯, 價錢也很公道.

位於中環GAP的樓上, 沒有很好的景觀, 倒是室內環境也不賴 (但我還是喜歡RITZ CARLTON的TOSCA )



LUPA 據說是母狼的意思.


好了, 先來一個APPERTIZER. 我們兩個人貪心, 要了SELECTION DE CARNE GRANDE (即是拼盤乜都有)

比較特別的是 :

1. PIG HEAD WITH FENNEL (估唔到鬼佬都食豬頭肉!)
2.OX TONGUE with Truffles and Sweet Onion
3. Cured Pork Neck  (豬肩肉) 這個的脂肪比例是一半一半,入口即溶又滑, 好想Encore~


再來也是貪心拼盤, 由於我倆都有選擇困難症, 所以叫拼盆就是最好,唔駛煩!

下面的拼盤真的要逐一介紹一下~

1. Clam with Fregola and Basil - 綠色一粒粒的竟然是珍珠粒粒意粉~ 不過無什味道, 只有PESTO SAUCE, 略淡, 不過我OK但朋友勁DISLIKE
2. Sardines with Golden Raisin and Pine wheat - 果幾片Sardine 腥到阿媽都唔認得,但下面舖底的PINE WHEAT好得意,有D似薏米.
3. Preserved Tuna with Cannellini - 這個 TUNA也是無乜味, 普通。
4. Mussel, Peperonata, Mint  - 這個不錯, 椒很甜加上小小薄荷味帶出青口的甜味
5. Baccala, Olives and Citrus - 這個是一致我和朋友都覺得好味的唯一一個. COD FISH魚柳不是重點, 而是OLIVE和橙肉超夾! 口味出奇地Fresh!

點解我逐一介紹?就是不想大家下次去食時"賴野"囉!



小食仍未完,我叫了Arancine. 是用牛仔肉加上Risottoh和Buffalo Mozarella來炸. 我嫌芝士口感不足。Mozarella的熱食我仍是prefer 好似Ristorante Habitu咁PAN FRY就好了,簡單就是美味。


整晚最令我不枉此行的是這個Garganelli with Oxtail Ragu, 牛尾炆到入口即溶化, Garganelli 的口感是我最喜歡的 (不喜歡的人會覺得是未煮熟!) 食左半碟一直食不出是什麼味道令我好開胃又念念不忘。最後再睇試真D, 係橙汁!! 真係估唔到係橙汁將整個味道昇華了!  信我, 這個一定是必食的。





兩條友眼闊肚窄, 連main course都只可以叫一碟, 飽到上心口! 但一餐無左甜品又點叫完結呢??

我已叫了最輕巧的一道 - Gelato+Sorbert~

3個味道分別是Chocolate Lemon, Mangosteen & Pastachio. 最好味是Pastachio (開心果), 很滑很香, Mangosteen Sorbet是很清的味道, Chocolate Lemon反而唔夠大膽,無乜Lemon味.





總括來講, 以中環名餐廳來講, 這裡我覺得是合理(其實算便宜), 而且DECO是我喜歡的STYLE, 會是我如果去中環食飯會再揀的地方。

感謝好友為我的細心安排, 很滿足又開心的一餐。

沒有留言:

發佈留言