2013年9月15日星期日

自烤無油份越南蝦米薄餅




新年將到, 由於今年不外遊, 所以都叫了家人朋友來家中玩, 少不得要準備一些食物招呼. 前幾天到太子睇醫生時, 去了一間雜貨小食店, 見到呢個東西好似好得意咁, 就買了一包試下~

這個是越南蝦米白芝麻椰香薄餅. 一包四片, 每片直徑約8吋 $1X 左右.








說明是用焗爐800W 的火力或用FRYING PAN大火乾煎90秒. 售貨員姐姐同我講, 有D男人買了, 連煎都唔煎就去送酒~! 不過唔煎似硬餅一件又唔香, 一點都不好吃.

未煎之前是比較實色的肉粉紅色,



煎到二十多秒時會漲起, 好似炸蝦片一樣. 要確定全塊都煎透煎到漲起, 否則唔香兼有點"UN"唔好食架~

小提示 : 煎好之好不要直接放在碟, 底部會因有熱氣而有蒸氣, 令蝦片"林". 我會放在蒸餸架上透氣~





感覺有點像日本的櫻花蝦米餅, 其味道是很RAW, 沒有太多虛假的味精, 沒有油份. 淡淡的椰香, 有蝦米味, 很自家做的感覺, 而脆脆又有厚度有口感~ 用來送清酒真的不錯!! 而且都呃得下人扮自己做的呀~





希望大家喜歡我的分享呀~



這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~







沒有留言:

發佈留言