2013年9月15日星期日

止寒咳枇杷薑蜜


咳有分燥咳和寒咳, 一般燥咳是日間咳多D, 多痰. 而寒咳多是晚上咳. 我這個枇杷薑蜜是針對寒咳多一點, 老公最近晚上時常咳, 所以我煲了枇杷薑蜜給他飲, 好等佢夜晚瞓得好D. 燥咳的朋友就咁煲再加少少鹽即可, 不要加薑

以下是一人份量的做法 :

1. 川貝枇杷干2粒剪條 (大粒的枇杷干用1-1.5粒就夠, 視乎個人口味)
2. 薑3片

用300ml的水以小火煲10-15分鐘, 再蓋上焗10分鐘, 或直接用真空杯泡1小時後飲.



通常我一次剪好晒一瓶, 咁就不用次次洗手咁麻煩, 尤其在公司或舖頭, 懶得走去toilet呢...



枇杷薑蜜是清甜帶點辣, 我自己可以加多2片薑, 不過老公就怕辣. 飲完之後個人好舒服又暖, 對脾胃都好.




有客人或者覺得一瓶百多元的枇杷干貴, 但你想想, 去茶餐廳飲杯凍飲都十幾廿蚊, 仲要無益, 而家一瓶飲到35次(視乎落多落少),  平均一次都係$4-$5, 我覺得好抵又有益啦~ 初起喉嚨痛時食佢真係好過食藥.

舊文分享 :

http://blog.yahoo.com/happycdou/articles/623188/index



謝謝收看! 喜歡這文章的朋友請按"LIKE"給我一點鼓勵啦~



如欲查詢或購物可到FACEBOOK看看或私留.


這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧


請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~







沒有留言:

發佈留言