2013年9月15日星期日

Chesa 瑞樵閣@ Peninsula

二十幾年前去瑞士流浪, 覺得瑞士菜有點乏味, 最好吃的對我來說只有FONDUE, 因為我是芝士控!

香港的瑞士菜餐廳選擇不多,半峊酒店以前的Sweet Chalet是我懷念的. 之後的Chesa 都好幾年無去過了, 今天再和朋友去吃了.

店內的裝修仍舊, 古歐洲FEEL~ 

我喜歡歐洲的麵包多過日本, 因為我喜歡很RAW的麵包, 不要加得太香,太牛油, 奶油味. 這就會失去原來的味道. 這盤麵包我少有地吃光光!




頭頭我要了SALMON CAPPACIO. 好味~


TERRINE of Suckling Pig and Pig Knuckle with apple and endive Salad. 我麻麻地LIKE, 不過果個APPLE SALAD好得意, 不過好酸, 口感一D都唔似蘋果。




我叫了White Veau Stew with Rice Croquette. 果舊好似薯寶的東西其實是炸飯.


朋友的那碟是零新意的PAN FRY MACKEREL~





成餐飯最令我SURPRISE又覺得很好吃是這個DESSERT!!! 大家估下黃色舖底是什麼??
 

是菠蘿!!! 將菠蘿切到超薄直立, 視覺立體起來, 睇見都已很賞心悅目!!! 菠蘿有點點薄荷的味道,加上上面的SORBERT, 令整個人都涼快起來!!! SUPER LIKE~!




朋友叫了瑞士特產瑞士卷加上PISTACHIO ICECREAM. 原來瑞士卷(卷蛋蛋糕), 真係源自瑞士??




送的朱古力, 幾好味, 不過中間果粒無食~


我的CAPPUCCINO不加糖~



其實呢...本來我係想食FONDUE, 不過又覺得LUNCH食FONDUE好似好過份, 點知原來真係有人食!!! 早知我都叫啦~



沒有留言:

發佈留言