2013年9月15日星期日

自製黑糖薑母有機豆漿 + 豆渣妙食妙用~


我應該是一個天生"乳糖不耐症"的人, 每次飲奶就會想反胃, 不舒服. 所以陀豬仔的時候, 我沒有飲奶, 也沒有食"補鐵丸"(因為我去不到便便), 引致可能鈣質嚴重流失. 最近由於上次穿高跟鞋拗柴又加上陪豬仔跑硬地後, 舊患一直疼痛不已, 驚而覺得自己可能缺鈣的程度可能好嚴重.

所以最近再食返Glucosamine supplement (強骨素), 再加上決定飲唔到奶要飲豆漿. 剛巧奶奶有多一部豆漿機, 我就決定拿回家用了.

買了有機黃豆 (下次會再試黑豆, 聽聞可烏髮, 因為我成頭都係白頭髮, 慘!)

也用了1/4塊這黑糖薑母~

黃豆最好先一晚預早浸6-12小時~ 100克的黃豆, 我配了1200ml的水, 可以做到3大杯了.

其實用這機做豆漿一點都不麻煩, 只要15分鐘. 這機已有加熱功能, 市面上應很多選擇.

我是一個體質屬極寒底的人, 所以真的很麻煩, 涼一點的東西吃了都會頭暈, 所以我不吃綠豆沙, 不喝涼茶的. 豆漿也本屬寒涼, 所以我會熱飲再加黑糖薑茶1/4粒.

剪碎會容易溶一點.

完成品!! 熱呼呼, 好味呢~ 豬仔說要雪凍來飲呢~

打開豆漿機見到豆渣, 吃了一啖, 原來都幾好味, 口感也不錯, 有點像"少少鞋"的薯蓉. 我求其撈左少少鹽同PESTO SAUCE食..初步都感覺良好! 這豆茸應該會像印度食品多一點, 不過印度的豆茸應該是用雞心豆. 下次如果我懶, 一個人在家, 早上做完豆漿, 會留返D渣下午做日式咖哩加紅蘿白 再伴這個豆茸又一餐! 應該會不錯啦~

豆渣還可用來敷面做mask, 會唔會可以順便美白呢???

黃豆保濕面膜:適合混合性皮膚。

用料:蜂蜜適量、黃豆渣5茶匙(最好搾乾少少)、蛋黃1個。

做法:將黃豆渣、蛋黃、蜂蜜混合,用手捏成泥餅狀,塗在臉上15-20分鐘,再用水沖洗便可。

我果然係一個節儉的小師奶~ !! (自己讚自己中 ~ XD !!!)

對自己好D, 人都會靚D ~ 不單要注重外貌, 也要在意內在的調理呀!



請大家也LIKE我的FACEBOOK FANS PAGE "C竇"啦..按以下ICON再"LIKE"即可~

C 竇/ C-dou

沒有留言:

發佈留言