2013年9月15日星期日

* 真金白銀系列 * - Lancome Genefique Youth Activating Second Skin Mask

自從爸爸在5月中過世後, 心情一直低落, 睡不好加上成日喊, 仲要無FACIAL連MASK都無心情敷之下, 皮膚真係差到無朋友, 一個月後的我, 皮膚暗啞枯黃. 一個月後爸爸的後事完成了, 我的起心肝要收回失地, 皆因我已到了搽乜都"吉"的地步.

其實開始了用NU SKIN SPA機, 稍後再同大家分享. 身邊不下幾位護膚達人大力推介我用LANCOME的Genefique Youth Activating Second Skin Mask急救, 都說萬試萬靈. 講到咁神, 雖然我比D客問我係唔係傻架?? 自己舖頭已咁多好野仲要比錢出街買野用? 咁我覺得唔好用出面的世界脫節, 當係做RESEARCH了解行情都要. 如果講到咁神更加要試啦, 人地話用一片等於用了半安士精華(即7.5ML) 喎




我已很少認真地買paper mask, 認真地的意思是過$100一塊!聽聞這是神級,又即管買了2盒,看看我能否收回失地!

我在專門店買的, 盛惠$660/盒, 一盒6片, 平均$110一片, OK, 我豪比你~


本來我想上網RESEARCH多D呢個MASK的資料 但搜尋下, 並不見有很多BLOGGER 講過, ,但開心大發現的是, 原來這個MASK根本在歐洲, 美國都無得買!! 睇黎根本係賣比亞洲市場! (就我在專門店購買時, 十居其九都是我們的國內同胞, 每位都花六, 七千元以上)


這個MASK是MADE IN JAPAN的. 說明上講每片MASK是用上了半安士的 Génifique antiaging serum ,加上專利的Génifique complex. 不含 :

- Parabens
- Sulfates
- Phthalates





我打開來看, 才知原來這MASK是用上BIO-CELLULOSE 生物纖維, 這種MASK我已在2012年1月時介紹過, 即是類真皮面膜 ! < 按我看舊文介紹>


當我知道是BIO CELLULOSE MASK之後, 已大概知道結果會如何.


打開發現有一片網夾住塊MASK. BIO CELLULOSE的好處是不會乾透(即使敷耐了都不會抽乾你面部水份), 而且貼面, 敷了不會跌也不會下墜).






FITTING來講算是貼面, 但很奇怪鼻頭位未能完全覆蓋. 我在敷的時候會輕輕在腮位拉高一點(如上圖), 希望達到提升緊緻的效果.

說明建議敷15-20分鐘, 我會敷夠30分鐘, 包裝袋的精華夠敷埋頸位和手背架, 唔好浪費. 正常我敷完呢D精華MASK, 我是不會洗面的, 會按摩面部直至所有精華吸收



請忽略我面上的棉花, 因為我那位置想出暗瘡, 不想再給它營養令它壯大! 我用了暗瘡水的棉花敷著.




用後感. :

1. 精華液都算多, 夠敷埋頸位, 手背面,. 撕開MASK後, 我不會洗面, 按摩面部直至精華完全吸收. 再搽NIGHT CREAM去瞓.

2. 用完係可以令塊面無咁乾, 但講不上很有光澤或嘩一聲的感覺. 可能我之前做完NU SKIN SPA 機, 已白淨了.

3. 持久度都有2日, 但係呢D咁潮濕的天氣, 我覺得試得唔夠真, 試唔到佢的功力.

4. 亦都唔知會唔會係因為我的皮膚去到好深層次的黑洞, 好乾, 所以敷完都唔覺得進步了很多. 而且也比我以前用的類真皮面膜較厚. 感覺上我以前的AGENT幫我買的更好.而且只要$60一片.

5. 總括黎講, 回購度未必好高, 因為我覺得用同樣的價錢我也有很多選擇, 例如我PREFER買30ML的精華, 返正差不多價錢.


請大家LIKE我的FACEBOOK FANS PAGE "C竇" , CLICK以下ICON再按LIKE即可!

得到第一時間的美容/時裝的UPDATE

也可以到FACEBOOK 找我~

沒有留言:

發佈留言