2013年9月15日星期日

Habitu Ristorante - 我的銅鑼灣避風塘

當我心煩時, 我會想去我的避風塘 - Habitu ristorante. 今天我到這裡用我的FOOD THERAPY治療我的郁悶.  這裡有我喜歡的天然光, NICE ATMOSPERE, NICE MUSIC, NICE FOOD. 最重要係我覺得價錢唔係貴, 都叫OK 抵食(SET LUNCH).

我在這裡可以坐幾粒鐘的人, 好RELAX舒服. 

朋友叫了BEEF CAPACIO, 好食, 不過我更愛我的SMOKED MOZERELLLA WITH SALAD, 煎了的MOZERELLA 好似年糕, 超好味! 下次我可以係屋企整~





我要了BLUE EYE COD, OK好味~


DESSERT要了LEMON CHEESE CAKE, GOOD!


但我更喜歡我的PASSION FRUIT SEMI FREDO (雪糕蛋糕), 酸咪咪, 掂!




少不了一杯CAPPUCCINO總結~ 其實我覺得百多元在銅鑼灣核心地帶食這個LUNCH仲要坐3粒鐘, 我一點都不覺得貴. 食物SO FAR我一直無失望過 (要彈就只有彈D麵包唔好食~)

下次去開大家去開銅鐘灣可以試下我的避風塘, 食完個人都會開心D!


沒有留言:

發佈留言